Oscars 2010

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Glorificus » mån mar 08, 2010 22:45

caffeineaddict skrev:Fattade fan inte förrän jag satt här och tittade att min gamle kompis Mathias Fjellström var nominerad för en Oscar. Det var han jag jobbade med när jag bodde i Skellefte precis i början av BF-tiden, för er som minns. Helt stört, men fan vad coolt. Önskar bara de hade vunnit så jag helt plötsligt hade fått se honom på scen. Hade nog fått en mindre hjärtattack då.

Ja, jag undrade lite varför du inte reagerat tidigare. :P Jag höll utkik efter honom (och eventuellt Lill, som väl borde ha fått följa med tycker man) på röda mattan också men såg inget bekant ansikte där. :)
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Nyx » mån mar 08, 2010 23:01

A bear skrev:BIGELOW! Yes!

Och så passande att det är internationella kvinnodagen idag!

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch

Inläggav Rombat » tis mar 09, 2010 0:35

Glorificus skrev:
caffeineaddict skrev:Fattade fan inte förrän jag satt här och tittade att min gamle kompis Mathias Fjellström var nominerad för en Oscar. Det var han jag jobbade med när jag bodde i Skellefte precis i början av BF-tiden, för er som minns. Helt stört, men fan vad coolt. Önskar bara de hade vunnit så jag helt plötsligt hade fått se honom på scen. Hade nog fått en mindre hjärtattack då.

Ja, jag undrade lite varför du inte reagerat tidigare. :P Jag höll utkik efter honom (och eventuellt Lill, som väl borde ha fått följa med tycker man) på röda mattan också men såg inget bekant ansikte där. :)

Vann han? Det gjorde nämligen snubben som är uppväxt typ en stenkast hemifrån.

But Théoden was not uttely forsaken
Användarvisningsbild
Rombat
knukka!

Inläggav eynosh » tis mar 09, 2010 1:00

Rombat skrev:
Glorificus skrev:

Vann han? Det gjorde nämligen snubben som är uppväxt typ en stenkast hemifrån.

FLYBODA! Det är väl där Dennis är från?

Edit: om jag nu inte kommer ihåg hans namn fel. Pluggade i Ume, kunde inte odla ett riktigt skägg om så hans liv berodde på det, lärare nuförtiden? Drog sönder 1.5 halvt bord på kräftskivan för några år sen?
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav Rombat » tis mar 09, 2010 2:53

Hans var Åbuen. Flyboda är mitt.

Användarvisningsbild
Rombat
knukka!

Inläggav caffeineaddict » tis mar 09, 2010 7:40

Glorificus skrev:

Hahah, jag har varit himla dålig på att hålla kontakten med dem tyvärr. Första året eller så efter Skellefte-vistelsen hördes vi av och höll oss uppdaterade kring vad som hände, men efter det har jag tappat det helt. Nu skickade jag iväg en vänförfrågan i Ansiktsboken. Risken är väl dock att alla som såg hörde om honom på Oscar och träffat honom nån gång gjorde ungefär samma sak, så man kanske försvinner in the flood. :P

Rombat: Coolt, jag hade inte fattat att du kände honom. Bara att han bodde nära typ. :)

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Rombat » tis mar 09, 2010 14:41

Känner och känner. Lite för stor ålderskillnad för det. Och snubben flyttade på 80-talet.

Användarvisningsbild
Rombat
knukka!

Inläggav adolvsson » tis mar 09, 2010 15:06

Kalle, räknade ni ihop tippningarna? Jag är nyfiken!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav caffeineaddict » tis mar 09, 2010 15:12

Jag tror jag har kvar alla här, så jag borde kunna göra det. Men jag har för mig att Staffan vann. Jag hade chickenat ut och valt Avatar som Bästa Film och VÄGRADE rösta att Sandra Bullock skulle vinna även om jag nog visste statistiskt att det skulle hända.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav adolvsson » tis mar 09, 2010 15:40

Do it! Jag vill ha lista. Plus veta hur jag gjorde. Jag chansade på alldeles för mycket för att kunna räkna själv i efterhand.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Föregående

Återgå till TV-serier och film