Inignot: You and your third dimension.
Frylock: What about it?
Inignot: Oh, nothing, it's cute. We have five.
[pause]
Err: Thousand.
Inignot: Yes, five thousand.
Err: Don't question it.
Frylock: Oh, yeah? Well, I only see two.
Inignot: Well, that sounds like a personal problem.
Off skrev:Ok nu har jag snart sett alla Aqua Teen Hunger Force avsnitt två gånger på runt en vecka och serien ligger helt klart där uppe med det bästa av south park och family guy. Frånsett Frylock vars roll är att vara "den normala" är hela karaktärssamlingen helt underbar.Inignot: You and your third dimension.
Frylock: What about it?
Inignot: Oh, nothing, it's cute. We have five.
[pause]
Err: Thousand.
Inignot: Yes, five thousand.
Err: Don't question it.
Frylock: Oh, yeah? Well, I only see two.
Inignot: Well, that sounds like a personal problem.
"Since 'Conviction' will be a 'charactercedural,' we will be dealing extensively with characters' back stories and personal lives,"
noike skrev:Sett första avsnittet av Green Wing -- en brittisk sjukhussitcom. Varje avsnitt är 60 minuter och den har beskrivits som Scrubs på syra. Det passar rätt bra. Mark heap från Spaced, hon från Black Books och hon den blonda från Coupling. Oerhört bra. Jag tror man under första avsnittet bara fick se en enda patient, och det var bara för att läkaren försökte gömma sig och sprang fel.
EAT THE COFFEE!
Off skrev:noike skrev:Sett första avsnittet av Green Wing -- en brittisk sjukhussitcom. Varje avsnitt är 60 minuter och den har beskrivits som Scrubs på syra. Det passar rätt bra. Mark heap från Spaced, hon från Black Books och hon den blonda från Coupling. Oerhört bra. Jag tror man under första avsnittet bara fick se en enda patient, och det var bara för att läkaren försökte gömma sig och sprang fel.
EAT THE COFFEE!
Gimmie!
noike skrev:Off skrev:noike skrev:Sett första avsnittet av Green Wing -- en brittisk sjukhussitcom. Varje avsnitt är 60 minuter och den har beskrivits som Scrubs på syra. Det passar rätt bra. Mark heap från Spaced, hon från Black Books och hon den blonda från Coupling. Oerhört bra. Jag tror man under första avsnittet bara fick se en enda patient, och det var bara för att läkaren försökte gömma sig och sprang fel.
EAT THE COFFEE!
Gimmie!
adolvsson, du har bäst utblås av oss. Supply the man.
Off skrev:Jag har precis sett första avsnittet av Green Wings och det var riktigt roligt. Engelsk komedi i 60-minuters-format på lite skön syra. Det får bli en helggenomtitt på resten.
"You have a super vagina"
AKS skrev:Kanske lite bögar till jul?
Boyce: I'm Jewish.
Statham: No, no way are you Jewish.
Boyce: No I actually am Jewish. I'm a practising Jew. I'm a Hebrew, I'm a…you know…Son of David."
Statham: Okay, prove it. Lend me some money.
Mac [spotting some of the guests]: Goths, superb.
Guy: Yeah, the point of them is…?
Mac: What I love is when they pretend they're being ugly on purpose - its genius.
Dead Wife Man: I though I'd find myself a new place after my wife died.
Caroline: Oh, I'm so sorry. Was it sudden?
Dead Wife Man: Well I didn't notice it straight away. You know…sex was the same. But the dishes kept piling up.
Off skrev:/me slaps LWes och AKS.
Illyria skrev:Glorificus skrev:Gillade Kelly Osbournes karaktär, ja... och killen som är kär i lärarinnan, vad han nu hette.
Där har du satt fingret på det enda som fungerar någorlunda bra med serien.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare