dizzy skrev:2x03
Fortsatt bra.
I början kändes det som att det här var något av ett mellanavsnitt som inte tillförde särskilt mycket. Och det var det väl också till slut men jag tyckte upplösningen på Kobol var väldigt bra. Precis som striden på Galactica förra gången så lyckas de göra en väldigt intensiv actionsekvens av det. Man känner verkligen hur underlägsna människorna är man mot man.
När nu den historien är över bör det väl bli en hel del om Starbuck och Helo nästa vecka.
Bender skrev:Har sett de två senaste avsnitten på raken idag. Riktigt spännande och bra som vanligt!
Jag fattar inte att serien går ihop sig ekonomiskt med alla skådespelare och påkostad produktion. Det måste ju vara dyrare än tex Carnivale som lades ner delvis av det skälet. Tittarsiffrorna verkar ligga på samma nivå. Men men jag är glad att det verkar gå ihop sig!
Yog-Sothoth skrev:För det första; jag kan inte hålla mig längre från att klaga på stavning, men nu har Adama kallats för Amidala två gånger i denna tråd!
Off skrev:Har s01-dvdn kommit?
På Axel är det release 20/9. Kostar 415 kr men man kan få 10% på sin nästa order om man förhandsbokar.
Qarlsson skrev:Eynosh skrev:BG-boxarna som kallas för Complete series, är det miniserien + S1?
Nej. Det är originalserien från 70-talet.
Qarlsson skrev:Edit: Är axelmusic riskfria vad gäller tull och postens äckliga fingrar?
Qarlsson skrev:Tob: Inga problem med andra ord då de redan omfattas av VAT och EU's skattegränser. Verkar vara en trevlig site som jag totalignorerat fram tills nu.
Qarlsson skrev:Eynosh: *gulp* Band of Brothers för 250 kr?! Holy Fuckness! Men inte Tin-utgåvan va? äsch.. jag kilar och kollar, det här får inte missas.. Tack för det oavsiktliga tipset.
Edit: Är axelmusic riskfria vad gäller tull och postens äckliga fingrar?
Tob skrev:Qarlsson skrev:Tob: Inga problem med andra ord då de redan omfattas av VAT och EU's skattegränser. Verkar vara en trevlig site som jag totalignorerat fram tills nu.
Precis. Axelmusic är suveräna. Kundservicen är fantastiskt bra. Det är nästan så man blir glad om något krånglar ochman tvingas kontakta dem
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare