The Ankh skrev:1.07
Puh! Gillade inte den där killen. Han va ful o jobbig =) Åh vad jag gillar The Doctor. Sjukt hut han o Tom Welling kan vara så olika men ändå ha exakt samma leende!
adolvsson skrev:A whole lotta 4x13 going on...sfinx skrev:Det må vara en billig lösning rent dramaturgiskt, men mycket elakare än att låta henne dö som sig själv.
Men det är grejen, den här lösningen var inte den elakare. Utan minne, inget lidande. Det sista vi fick se av Donna såg hon rätt nöjd ut (och var hon verkligen speciellt misabel innan hon mötte doktorn första gången?) med sin tillvaro. Varför skulle hon inte vara det? Hon har ju trots allt inte längre något att jämföra med. Bekvämt. Snällt. Fegt.
wyndham skrev:Håller inte med. Att bespara henne lidande är inte det samma som att skona henne. Minnesförluster är det allra mest skoningslösa mot publiken och allt annat än bekvämt. Det är därför det ofta är så otillfredställande. Det är en så frustrerande tragedi.
noike skrev:4.13
Allra minst när det inte utmynnar i något. Åter igen, det känns mest fegt och bekvämt och resetknappsmässigt.
sfinx skrev:noike skrev:4.13
Allra minst när det inte utmynnar i något. Åter igen, det känns mest fegt och bekvämt och resetknappsmässigt.
Det vet vi ju inte än. Jag är fortfarande naiv och hoppfull.
HeY skrev:sfinx skrev:noike skrev:4.13
Jag är dock väldigt nyfiken på vem som kommer bli ny companion.
HeY skrev:Och visst funkar inte Doktor#2. Om inte Doktor Donna kan leva som halv timelord halv människa ska ju inte någon annan kunna det heller. Som noike säger: slappt skrivande!
Tomas skrev:HeY skrev:Och visst funkar inte Doktor#2. Om inte Doktor Donna kan leva som halv timelord halv människa ska ju inte någon annan kunna det heller. Som noike säger: slappt skrivande!
Donna säger väll "I got the best/greatest part of the doctor. His mind." vilket jag tolkade som att hon och Doktor#2 inte har samma mix av människa/timelord. Om hon fysiskt sett i huvudsak var människa är det inte konstigt att hon överbelastades av Doktorns psyke/medvetande.
The Ankh skrev:Jag har bara 1.13 kvar å¨s'song 1 nu. Men... jag har int emed mig julavsnittet... ska man ha det innan man se rsäsong 2?
noike skrev:The Ankh skrev:Jag har bara 1.13 kvar å¨s'song 1 nu. Men... jag har int emed mig julavsnittet... ska man ha det innan man se rsäsong 2?
Ja. Julavsnittet ska ses innan s2.
AKS skrev:Äh, fan. Jag hade bara julspecialen från 2006 sparad.
AKS skrev:Äh, fan. Jag hade bara julspecialen från 2006 sparad.
The Ankh skrev:1.13
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ!!!!!! NEJ NJE NEJ NEJ NEJ!!! Eccleston! NEJ!!!!
wyndham skrev:The Ankh skrev:1.13
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ!!!!!! NEJ NJE NEJ NEJ NEJ!!! Eccleston! NEJ!!!!
till Ankh och nummer nio. Och hoppa för allt i världen inte över julspecialaren.
The Ankh skrev:wyndham skrev:The Ankh skrev:1.13
till Ankh och nummer nio. Och hoppa för allt i världen inte över julspecialaren.
Jag vill gråta!!! Funderar på att bara se s1 om o om o om igen och skita i Tennants regim. Men dte komemr jag inte göra. Hoppas personligheten kommer vara den samma. jag hade ju ändå trptt att det var han som va Doctorn hela tiden så nu är det la bara att ställa tillbaka sig. Men åh, Eccleston!
Julspecialen 52% klar på MSN nu. Puss till Helena.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare