Tinwiel skrev:Jag gillade det nya introt. Tror att jag tyckte bättre om det än det gamla faktiskt..
Samma här. Direkt jag såg det blev jag überglad! Härligt med lite förändring, plus att jag tycker det är en positiv sådan.

Tinwiel skrev:Jag gillade det nya introt. Tror att jag tyckte bättre om det än det gamla faktiskt..
Spuffy skrev:3.02:
Eller så kanske det var Keith ändå, och Liam fick reda på det genom att han lyssnade av sändaren i pennan? Hm.
Illyria skrev:Weevil: (spoiler säsong 3) Han är med i nästa avsnitt.
A bear skrev:3.01 Jovars, hyfsat. Är det bara jag som tycker att Veronica inte förtjänar ett dugg beröm för att hon sitter och googlar på föreläsningen när uppgiften uppenbarligen handlar mer om metodik än resultat?
Illyria skrev:3.01 Sen var ju hon ju inte ute efter att visa hur smart hon var, hon verkade ju ha suttit ett tag och läst tidningen utan att ange rätt svar, hon ger inte svaret förrän hon måste.
Illyria skrev:3.01 Lärarassistenten var smug och nedlåtande, han förtjänade helt klart den kommentaren. Och som påpekas, det fanns inga regler för hur mysteriet skulle lösas, och det var dessutom en lek. Veronica är inte ute efter att bli vän med någon där, varför "leka" med dem då när hon redan jobbat som privatdeckare flera år.
adolvsson skrev:Illyria skrev:3.01 Sen var ju hon ju inte ute efter att visa hur smart hon var, hon verkade ju ha suttit ett tag och läst tidningen utan att ange rätt svar, hon ger inte svaret förrän hon måste.
Jag hyser inga tvivel om att Veronica agerade som hon gjorde just för att visa hur smart och överlägsen hon är. Hon ville, måhända undermedveten, bli ställd mot vägen så att smällen när hon knäppte assistenten (eller läraren, om han ställt henne mot väggen först) på nästan skulle höras mycket högre. Helt och hållet ett spel från Veronicas sida.
Hand down the shark repellent Batspray!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare