Illyria skrev:Eftersom Reefer Madness visas på tv så hoppas jag någon rippar den. Vill se!
karykh skrev:Har precis sett igenom hela serien nu idag och jag måste bara få säga att, OH JÄVLAR vad det är bra. Utan tvekan bästa serien som sänds just nu. Trodde att AD och The O.C var bra, men det var tills jag såg den här serien.
karykh skrev:1.18
Kom just på en sak
När Veronica pratar med Meg och Duncan under lunchrasten så känns det som att hon berättar specifikt hur man ska göra för att gå under jorden så att Duncan ska höra det. Vet hon nåt som hon inte berättat för oss tv-tittare eftersom hon vill få honom ur vägen/i säkerhet ?
karykh skrev:Kom just på en sak
När Veronica pratar med Meg och Duncan under lunchrasten så känns det som att hon berättar specifikt hur man ska göra för att gå under jorden så att Duncan ska höra det. Vet hon nåt som hon inte berättat för oss tv-tittare eftersom hon vill få honom ur vägen/i säkerhet ?
noike skrev:Jag skulle snarare säga tt hon är lika smart som tittarna och märker att något är fel. Duncan är för tydligt skyldig, med ledtrådar som ingen människa skulle lämnat efter sig själv. Och om Duncan försvinner så kommer Ables skyldighet att se mindre tydlig ut, och det kommer att göra Duncans föräldrar nervösa och det i sin tur kommer säkert att göra mördaren nervös. Cause and effect, domino-style.
AKS skrev:For your viewing pleasure (även om jag får lite... 70-talsvibbar eller nåt sånt)...
Äh, gick inte ens att url-länka till fotot. I alla fall, foto nr 6 på denna sida. Många fina foton, men ett *sånt* foto på KB har jag inte sett tidigare. ALltså, lite sexigare än vanligt.
adolvsson skrev:På tal om, här är bild på scenen jag pratade om. Liten bild, dålig upplösning, but you get the general idea och det är heller inte på nåt när så man brukar se henne:
http://home.earthlink.net/~lstation/rm.jpg
adolvsson skrev:På tal om, här är bild på scenen jag pratade om. Liten bild, dålig upplösning, but you get the general idea och det är heller inte på nåt när så man brukar se henne:
http://home.earthlink.net/~lstation/rm.jpg
Matt skrev:Men var kan man få tag på klippet?
caffeineaddict skrev:Ooh, jag hade missat att Reefer Madness även har med Navi Rawat/Bonesaw-Dana! Nu blev jag ju faktiskt ännu lite mer sugen på att se den fast jag tror den inte kommer vara så bra.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare