"Binary solo"
Robot Boogie
adolvsson skrev:Det vore intressant att höra vad någon annan tycker. Jag trodde inte att jag skulle uppskatta den. Upplägget lockade, däremot gjorde en massa förhandssnack om romantik mig väldigt skeptisk, att det kanske skulle bli lite väl mycket dagssåpa av det hela. Ingen fara, John Amsterdams sökande efter "den enda rätta" är en del av upplägget och därmed naturligtvis en stor del av serien, det tillåts ändå inte ta överhanden utan behandlas åtminstone i dom två första avsnitten väldigt klokt.
Djehuti skrev:Jag har börjat titta på Space: Above and Beyond igen. Jag hade ett vagt minne av den någonstans i huvudet och på något vis så lyckades jag luska fram vad serien i fråga hette. Den gick på TV4 för ett antal år sedan under namnet "Slaget om Tellus", det måste ha varit 1997-1998 någon gång.
A new version of the 1960s series "The Saint" could be on its way to a network near you, thanks in part to "Homicide" and "Oz" producers Tom Fontana and Barry Levinson.
British actor James Purefoy ("Rome") is in talks to star in the show as Simon Templar, a wealthy, worldly man who's also an expert thief and uses his skills to help the downtrodden. Levinson is set to direct a two-hour movie/back-door pilot that would relaunch the series, according to The Hollywood Reporter.
caffeineaddict skrev:Alltså, jag vet inte alls vad jag ska tro.
Peppe skrev:Var är det senaste In Treatment?
sfinx skrev:Master of science fiction 1.01:
Jag vet inte riktigt vad det är egentligen. Jag såg trailern för fyrans scifikanal och blev lite nyfiken. Verkar dock bara finnas fyra avsnitt. Har bara sett första och vet inte om karaktärerna och historien fortsätter.
Det verkar emellertid som det är avslutade historier på uppbyggnaden. Det första var nästan pjäsliknande. En ganska klassisk utgångspunkt med att mänskligheten (USA) har bombat sönder sig själv i försvar för demokratin, och nu lever de få överlevande under jord 22 år senare. Tvisten var inte uppenbar för mig, och jag hade inte tanke på att det kunde vara presidenten, utan kanske någon vapenkonstruktör. Tyckte också att det var lite roligt rent symboliskt att han hade tappat minnet, och fortsatte glömma. Välgjort, med kanske en lite för tydlig moral när det väl har uppenbarats, men något retar mig, får se vad nästa avsnitt bjuder på.
caffeineaddict skrev:Peppe skrev:Var är det senaste In Treatment?
Jag har det. Har du tillgång till BF-hubben?
Peppe skrev:caffeineaddict skrev:Peppe skrev:Var är det senaste In Treatment?
Jag har det. Har du tillgång till BF-hubben?
Nice, nej det har jag inte och det har inte dykt upp ännu. Oskulden behöver kanske förloras för framtida kriser, det har inte dykt upp ännu.
AKS skrev:Om en halvtimme börjar en BBC-komedi på SVT: Gavin and Stacey. Nån som hört nåt positivt eller negativt om den serien?
The most popular ZIP code on television is coming back.
The CW is developing a contemporary spinoff of Aaron Spelling's seminal 1990s teen soap "Beverly Hills, 90210."
"Veronica Mars" creator Rob Thomas is in talks to pen the project, which has been put on the fast track by the network.
sp1keout skrev:Beverly Hills 90210 - fortfarande världens bästa serie.
adolvsson skrev:Det finns tillfällen då jag stilla undrar om vi verkligen är släkt med varandra. Sen inser jag att sannolikheten är väldigt liten.
sp1keout skrev:Det finns tillfällen dåjag stilla undrar om du verkligen är Luke Perry. Sen inser jag att sannorlikheten är väldigt liten.
adolvsson skrev:sp1keout skrev:Det finns tillfällen dåjag stilla undrar om du verkligen är Luke Perry. Sen inser jag att sannorlikheten är väldigt liten.
Innebär det att du vill eller inte vill hångla?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare