RalfiParpa skrev:Jag gillar Maya. Hon är snygg. (spoiler till 2x08) Hon fattade rätt beslut när hon lämnade den där lipsillen A.J. och omlokaliserade till Mexico. Det är sant att ett gifterrmål med A.J. hade inneburit vissa fördelar för henne men Maya är inte typen som gifter sig för pengar. Och tur är väl det för hennes nya kärlek är en urmakare som typ är egendomslös. Men ack, Sylar vill bara åt henne för hennes superkraft, precis som A.J. bara använde henne som en projektionsyta för sin undertryckta emo-maskulinitet. Snygga tjejer har det inte så lätt som folk tror.
adolvsson skrev:Det är väl brorsan som heter AJ?[/spoiler]
gaspode skrev:Det var lite förvirrande, men A.J. är, enligt min högst o-Sopranoseende, men väl imdb-användande, gissning, en kille från en annan serie där skådespelerskan som spelar Maya varit med i.
adolvsson skrev:Annica: AJ är väl hennes brorsa. Och jag misstänker att omlokaliseringen Ralf pratar om är nunneismen. Men varför Maya skulle gifta sig med sin bror, det vet jag inte. Kanske har Ralf missat något någonstans? Eller är det jag som har missen. Det är väl brorsan som heter AJ?
RalfiParpa skrev:Och sorry för den (visserligen ganska lindriga) spoilern. Men om ni inte sett Sopranos vid det här laget kanske ni förtjänar att bli lite spoilade.
noike skrev:RalfiParpa skrev:Och sorry för den (visserligen ganska lindriga) spoilern. Men om ni inte sett Sopranos vid det här laget kanske ni förtjänar att bli lite spoilade.
Fast det leder nog snarare till att man aldrig ser serien.
LWes skrev:Att DL överlevde Lindermans skott och allt som följde var bra. Jättebra t.o.m. jag älskade det, fram tills att han dog. Vi visste redan att han var död, men man kunde ju hoppas att det inte var sant. Och det var p.g.a. Niki och att hon inte tog sin medicin! Fy fan, jag hade börjat accepterat Niki o.s.v., men ni hatar jag henne igen. Helt otroligt.
DL var så bra...
LWes skrev:Jag gillar inte att Adam kan göra så där med sitt blod och hela vem som helst, speciellt eftersom Claire förmodligen kan göra samma sak. Det är en så enkel utväg om någon blir skadad.
källa eztv skrev:Heroes creator Tim Kring has revealed that the show will cap volume two on December 3 with an "out of the blue cliffhanger".
Confirming that volume two will end on December 3, Kring said that fans can expect a complete turnaround in the pace of the show over the next month. "[The episodes] are among the absolute best we have ever done."
Cast member Milo Ventimiglia added that "we'd gotten away a little from what the show is" and that "we're getting back on track".
Kring, who is refusing to cross WGA picket lines to work on the show, said that the series' segmented approach permitted an early end to volume two. "In an oddly kismet kind of way, we have a real finale that could act, God forbid, as the end of season two," he explained.
LWes skrev:Maya och Alejandro [...] jag gillar inte deras kraft, för den är så odeffinerad. Precis som Niki.
lilith skrev:What he said!![]()
Förutom att jag också tycker att Niki är mycket snygg. Snyggast i hela serien. Jag gillar skådespelerskan också, inte bara ytan.
HeY skrev:LWes skrev:Att DL överlevde Lindermans skott och allt som följde var bra. Jättebra t.o.m. jag älskade det, fram tills att han dog. Vi visste redan att han var död, men man kunde ju hoppas att det inte var sant. Och det var p.g.a. Niki och att hon inte tog sin medicin! Fy fan, jag hade börjat accepterat Niki o.s.v., men ni hatar jag henne igen. Helt otroligt.
DL var så bra...
Har jag fel, eller var det inte Nikkis nya personlighet som övertalade henne att spola ner sin medicin?
Tam skrev:gillar namnet Bob. Bra studs i det namnet. Jag blir medryckt så fort nån nämner honom.
lilith skrev:Tam skrev:gillar namnet Bob. Bra studs i det namnet. Jag blir medryckt så fort nån nämner honom.
(spoiler Deadwood s2) Så bra namn att du glatt utropar "Bob!" varje gång den skådespelaren dyker upp i Deadwood.
lilith skrev: (spoiler 2.02) Om man delade Claire i två skulle man ju annars kunna få två Claire. Vem är då den riktiga?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare