Veronica Mars

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav noike » ons apr 13, 2005 23:11

1.18 Jag återgår till min gamla teori om att Veronicas mamma gjorde det. Om inte så får vi såpadravel omvad som händer med familjen nu när Keith har hittat en annan och Alicia blir sur och förkrossad och Wallace hatar alla i Mars-familjen och så vidare. Allt som rä bra med serien skulel försvinna i ett endaste drag. Så som jag ser det. Dessutom skulel Veronicas liv vändas upp tillräckligt av att hennes mamma hade ihjäl hennes bästa vän.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Illyria » ons apr 13, 2005 23:24

noike: det tror jag inte alls.

Om mamma Mars är skyldig eller inte kvittar, det skulle inte få den effekten som noike beskriver tror jag. Jag tror inte Keith vill ha Lianne längre efter allt som hänt och skulle han det skulle Veronica och Wallace ändå kunna vara vänner, det tyckte jag de bevisade i senaste avsnittet. Det kommer säkert hända något som vänder upp och ner på Veronicas liv, men vad... det måste ju finnas komplikationer med vissa saker kvar till s2 osv... men att de skulle förstöra stämningen i serier tror jag inte på.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav LWes » ons apr 13, 2005 23:32

Illyria skrev:noike: det tror jag inte alls.

Om mamma Mars är skyldig eller inte kvittar, det skulle inte få den effekten som noike beskriver tror jag. Jag tror inte Keith vill ha Lianne längre efter allt som hänt och skulle han det skulle Veronica och Wallace ändå kunna vara vänner, det tyckte jag de bevisade i senaste avsnittet. Det kommer säkert hända något som vänder upp och ner på Veronicas liv, men vad... det måste ju finnas komplikationer med vissa saker kvar till s2 osv... men att de skulle förstöra stämningen i serier tror jag inte på.

Något helt oväntat skulle vara att Veronica är mördaren!!! Det hade varit det mest brillianta någonsin!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav noike » ons apr 13, 2005 23:40

Illyria skrev:noike: det tror jag inte alls.

Inte jag heller, inte tiden graden i varje fall.

1.18Men jag har försökt förkasta några av de skyldiga:
* Logan och Weevil går bort av samma anledning. I de flashbacks och liknande vi sett från dem så är de rätt förstörda över Lilys död, och inte på ett "vad har jag gjort"-sätt utan med "Who?! And why?!"
* Duncan är för tydlig nu, såtillvida det inte är deras twist.
* Abel -- helt klart oskyldig.
* Resten av Kane-familjen, främst för ingen har ihjäl sitt barn och lämnar ill dolda bevis som pekar åt det andra barnet.

Det svåraste är inte att hitta en som kan vara skyldig, utan att hitta motiv och vem som vill frame Duncan. Vilket gör att Logan än en gång försvinner som skyldig: om det var svartsjuka -- vilekt är hans enda motiv -- så skulle han inte lämna bevis som pekar mot Duncan utan snarare Weevil.

LWes: Den teorin är så hemsk att jag måste ställa en fråga från Arrested Development: "have you been taking your stupid pills again?"
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav LWes » ons apr 13, 2005 23:46

noike skrev:Det svåraste är inte att hitta en som kan vara skyldig, utan att hitta motiv och vem som vill frame Duncan. Vilket gör att Logan än en gång försvinner som skyldig: om det var svartsjuka -- vilekt är hans enda motiv -- så skulle han inte lämna bevis som pekar mot Duncan utan snarare Weevil.[/spoiler]

Men det kan ju finnas motiv som vi inte vet om.
Det är säkert mycket som ännu ska avslöjas.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav poser » ons apr 13, 2005 23:47

1.18
gaspode is the king, hail to the king.

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake

Inläggav Illyria » ons apr 13, 2005 23:49

LWes skrev:Något helt oväntat skulle vara att Veronica är mördaren!!! Det hade varit det mest brillianta någonsin!

I den verklighet där grisar flyger.

noike: Tror lite på men samtidigt vill inte tro på Weevil, kan inte helt helt utesluta honom ännu, han har varit med för lite och gett oss för få ledtrådar hittills. Logan, no way, tyvärr kan han dock vara inblandad i våldtäkten på något sätt, inte att han våldtog henne men kanske visste om osv... Duncan, allt lutar mot att han är oskyldig när han nu porträtteras som skyldig och vem finns då kvar av de yngre som kan vara skyldig? Ingen. Men samtidigt vet jag inte vad jag ska tro. Hade velat ha mer ledtrådar! En hel vecka måste vi vänta nu på kanske något nytt. Eller troligen... vi börjar ju närma oss slutet på säsongen, något stort måste hända snart.

Hur/varför skulle Lianne kunna vara skyldig och varför "bara" jagar Clarance Wiedman henne?
Är Keith mördaren dör jag.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav gaspode » tor apr 14, 2005 1:09

briljant!
Ser att AKS redan snott "jump street"-citatet...
Logan-Veronica-scenen var fantastisk.
Vi får väl se hur detta utvecklar sig, som noike sa i kanalen så är det bara på Something Blue-nivå nu. Jämförelsen kanske haltar eftersom de ändå gjorde det av fri vilja, men det är ändå en fluke än så länge.
Bara att Logan var på stället och väntade och spöade skiten ur den osympatiske lillpolisen var ju värt ett Yay!

Känns som vi kan spekulera i oändlighet om vem som är mördaren.. som noike skrev så kan man ju definitivt avfärda några stycken, men man har inget som direkt pekar på någon. Bortsett från Duncan, som uppenbart är ett villospår.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav qarlsson » tor apr 14, 2005 1:12

Helt fantastiskt tokbra avsnitt och starka insatser av precis varenda en. Vetskapen om att s02 fått grönt ljus samtidigt som det är så här sanslöst bra inbringar en bomullsmysig happy, happy feeling.

1x18
Veronica & Logans kyss - oh my god! Didn't see that one coming. Inte där och då iallafall. För ett nanoögonblick tänkte jag att det var någon vrickad dagdröm a'la J-Dizzle i Scrubs men insåg att, hey, this is Veronica Mars damn it!

Många klockrena kommentarer varav "Dream on, Jumpstreet" träder fram som favoriten.

En liten, liiten sak som jag dock störde mig på - jobba som programmerare/utvecklare och inte ha krypterat wiFi-nät hemma? Inte direkt trovärdigt.

Mycket har sagts av er andra och jag håller med om i princip allt och nöjer mig där. Bring on 1x19!!
Jonesy: Je-sus Christ.
Samson: On a bicycle.
Carnivále
Användarvisningsbild
qarlsson
Scooby

Inläggav AKS » tor apr 14, 2005 7:32

Detta står i en artikel från Chicago Tribune (om S2):

As for next season on "Veronica Mars," Thomas says he'd been kicking around another season-long story arc for the last couple of months, but in recent days he ditched that concept in favor of something "much cooler" that he and his writing staff came up with.

Mycket intressant...

Jag har spoilermarkerat det som står ovan samt en liten sak som nog inte är en spoiler. Egentligen är nog inget en spoiler.

RETURN TO `MARS': Chalk up another victory up to the fans.

Rob Thomas, creator of UPN's "Veronica Mars," gives a lot of credit for the show's second-season renewal, which was announced Monday, to a vocal and vociferous fan campaign, much of which was centered around several fan-run Web sites, especially SaveVeronicaMars.com, MarsInvestigations.net and TelevisionWithoutPity.com.

In fact, the first person -- outside of the show's cast and crew -- that Thomas called with the news of the show's renewal was the "Couch Baron," a.k.a. John Ramos, the moderator of the "Veronica Mars" message boards on TelevisionWithoutPity.com.

"The people at Television Without Pity have been such huge supporters of the show -- mailing letters, sending faxes, putting ads in the trade papers -- I thought I owed them an early heads-up," says Thomas, who also credits the efforts of the other fan sites as well.

"I think that sort of rabid cult following has an impact [on network executives], as did the critical response," Thomas said by phone on Tuesday. "I think our renewal is due equally to the fan base and the critical response, and to the fact that UPN wants to get younger and more female [viewers], and we are that show."

And though there's some criticism on the fan message boards (one writer on "Veronica Mars," Thomas says, describes reading Television Without Pity feedback as "a tidal wave of love interspersed with a million paper cuts"), Thomas enjoys the close contact with fans.

"To me it's like the coolest focus group you can have," he says. "You have to balance it all out -- they clearly don't all agree, they argue amongst themselves about what character works and what doesn't. But if you read enough of it, you get a sense of what the general audience response is. And they really keep you on your toes with the details. You can't just randomly say, 'We went to the store two weeks ago,' because they have it all charted out."

Still, he sounds a little sheepish about how much he enjoys reading the fan feedback. "There's this scene in that Sally Field movie `Soapdish' where Whoopi Goldberg's character takes [Field's character] to the mall so she can be adored and get a sense of purpose. When I'm clicking around online, there's a little bit of that going on with me," Thomas says with a chuckle.

"Like tonight, the episode will [air] on the East Coast at 5 p.m. West Coast time, and I'll go on at 6 p.m. and see what people are saying about it, because I'm curious," Thomas adds. "There are always episodes you think are great or average or above average, and I can see what other people's response was."

As for next season on "Veronica Mars," Thomas says he'd been kicking around another season-long story arc for the last couple of months, but in recent days he ditched that concept in favor of something "much cooler" that he and his writing staff came up with.

And though he won't divulge details, he will say that if guest star Alyson Hannigan's new TV pilot doesn't get picked up for the fall season, he'd love to have her back as a recurring character in Season 2. But don't expect the show to dwell much on the murder of Lilly Kane next year: "She won't be back for a very special episode," Thomas said.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav caffeineaddict » tor apr 14, 2005 10:06

LWes skrev:Något helt oväntat skulle vara att Veronica är mördaren!!! Det hade varit det mest brillianta någonsin!

Haha, heter du Donald Kaufman?

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav caffeineaddict » tor apr 14, 2005 10:15

1.18:Mycket bra avsnitt bortsett från ATF-agenten, som var direkt patetisk (främst i hotellrumsscenen). Och inte patetisk på ett sånt sätt att han kändes som en välskriven, patetisk karaktär, utan patetisk på ett sånt sätt att han kändes som en "oj, vi vet inte hur man skriver dialog till en så patetisk kille bra utan vi överdriver allt så att det blir en dålig parodi av en patetisk kille". Dessutom är ju alla data-grejer (det där med trådlöst nätverk o.s.v.) precis lika illa och orealistiskt som det var i Buffy, men sånt "ska man väl inte tänka på".

Annars, som sagt: mycket bra.När den Logan/Veronica-scenen dök upp tänkte jag nästan "Nu jublar AKS!" innan jag tänkte "WIEEEEE!" för mig själv. Jag är banne mig nästan lite shipperig för dem två nu och det känns... obehagligt och ovant.

Dessutom: Joey Lauren Adams röst har inte blivit mindre irriterande med åldern, men det är ändå alltid lite roligt att celebrity-spotta. Amy!

De små utvecklingarna i Lilly-fallet var utmärkta. Och nu börjar ju faktiskt Duncan utvecklas till en intressant karaktär!

Grym underhållning! Can't wait 'til next week!

- VEEP

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Inläggav Tinwiel » tor apr 14, 2005 11:02

Spoiler 1x18
OMG!! Veronica och Logan! Tidigare så har jag varit lite skeptisk till grejen med att dom skulle få ihop det, men nu så satt jag först med hakan nere, sen med ett fånigt flin på läpparna, sen var jag tvungen att dansa lite för att göra av med all överskottsenergi. :D Vilken scen! Jag tror också att Veronica kysste honom av tacksamhet för att han hade räddat henne, men sen tror jag att hon kände nåt mer också. Och blickarna dom gav varandra... :eek: I have seen the light! AKS hade rätt hela tiden! Logan har blivit mer och mer en favvo-karaktär, man sitter och längtar efter att han och Veronica ska ha scener ihop. Nu ska jag bli en Veronica/Logan-shipper.

:lovebunny:

Resten av avsnittet? Ja, det var också bra. ;)
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » tor apr 14, 2005 11:48

caffeineaddict skrev:1.18När den Logan/Veronica-scenen dök upp tänkte jag nästan "Nu jublar AKS!" innan jag tänkte "WIEEEEE!" för mig själv. Jag är banne mig nästan lite shipperig för dem två nu och det känns... obehagligt och ovant.

1.18
Vad snällt att tänka på mig så där på en gång! Min hjärntvätt har lyckats. Hehe.

caffeineaddict skrev:Dessutom: Joey Lauren Adams röst har inte blivit mindre irriterande med åldern, men det är ändå alltid lite roligt att celebrity-spotta. Amy!

Var det hon som talade så likt i alla fall den yngre Tilly-systern vad-hon-nu-heter-i-förnamn?

Tinwiel skrev:AKS hade rätt hela tiden! Logan har blivit mer och mer en favvo-karaktär, man sitter och längtar efter att han och Veronica ska ha scener ihop. Nu ska jag bli en Veronica/Logan-shipper.

1.18
Yay, jag har rätt!!! :) Jag är defintivt en LoVe:r (hehe), men det känns tidigt... Alltså, det är *så* bra, men det känns som att det hände så tidigt och plötsligt att det aldrig kan sluta bra. Fast hoppas kan man ju...
Senast redigerad av AKS tor apr 14, 2005 12:14, redigerad totalt 1 gång.

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav qarlsson » tor apr 14, 2005 12:06

AKS skrev:Var det hon som talade så likt i alla fall den yngre Tilly-systern vad-hon-nu-heter-i-förnamn?

Kan det vara Jennifer Tilly du tänker på? Som är med i filmen Bound bland annat.

Edit:Vad komiskt. Precis som Caffeine tänkte jag på dig, AKS, vid den scenen. Det var nästan så jag kunde förnimma ett rungande "JaaaAaaaAAAaaa!!" ändå hit till soffan i Umeå ;)

Jag håller med om att det hela går lite för snabbt för att något ska lyckas på den fronten, mellan Logan och Veronica. Dessutom börjar jag gilla Deputy Leo mer och mer. Han har en skön glimten-i-ögat stil.
Senast redigerad av qarlsson tor apr 14, 2005 12:12, redigerad totalt 1 gång.
Carnivále
Användarvisningsbild
qarlsson
Scooby

Inläggav caffeineaddict » tor apr 14, 2005 12:08

Qarlsson skrev:
AKS skrev:Var det hon som talade så likt i alla fall den yngre Tilly-systern vad-hon-nu-heter-i-förnamn?

Kan det vara Jennifer Tilly du tänker på? Som är med i filmen Bound bland annat.

Det är det säkerligen. Fast Joey Lauren Adams röst stör mig banne mig ännu mer. Vet inte varför riktigt. Ingen av dem är ju riktigt Fran Drescher-illa dock.

- VEEP

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Inläggav Tinwiel » tor apr 14, 2005 12:15

AKS skrev:1.18
Yay, jag har rätt!!! :) Jag är defintivt en LoVe:r (hehe), men det känns tidigt... Alltså, det är *så* bra, men det känns som att det hände så tidigt och plötsligt att det aldrig kan sluta bra. Fast hoppas kan man ju...

Jo men det är ju inte säkert att dom kommer få ihop det och bli gullegull flickvän och pojkvän bara för att dom har kyssts. Det kommer säkert inte att sluta bra, men det kan bli ett underbart stormigt förhållande, efter en tid av förnekelse och blickar som säger mer än tusen ord. Allt kryddat med härligt giftiga oneliners. Dom har ju ändå någon slags grundläggande respekt för varandra som jag älskar. Hur det än blir så ser jag fram emot det. :D
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » tor apr 14, 2005 12:17

Qarlsson skrev:Edit:Vad komiskt. Precis som Caffeine tänkte jag på dig, AKS, vid den scenen. Det var nästan så jag kunde förnimma ett rungande "JaaaAaaaAAAaaa!!" ändå hit till soffan i Umeå ;)

Alltså, det är så himla trevligt att "alla" (låt mig drömma...) tänker på mig på det viset. :)

Och ja, då var det Jennifer Tilly jag menade. Trodde ett tag att det var en okänd Tillysyster som dykt upp. Fast visst är det en irriterande röst... Jag tänkte nästan bara på rösten i hennes scener och det är ett hinder.
Senast redigerad av AKS tor apr 14, 2005 12:17, redigerad totalt 1 gång.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav qarlsson » tor apr 14, 2005 12:17

caffeineaddict skrev:Fran Drescher-illa dock

Ryser till av obehag vid bara nämnandet av hennes namn.
Carnivále
Användarvisningsbild
qarlsson
Scooby

Inläggav Tinwiel » tor apr 14, 2005 12:17

caffeineaddict skrev:
Qarlsson skrev:

Det är det säkerligen. Fast Joey Lauren Adams röst stör mig banne mig ännu mer. Vet inte varför riktigt. Ingen av dem är ju riktigt Fran Drescher-illa dock.

Jag tycker också att hennes röst är jobbig, det låter nästan som att hon gör till sig. Jag har bara sett henne i en eller två filmer tidigare, varav den ena är "Chasing Amy" och den filmen var ju bra.. Trots att Ben Affleck var med i den.. :rolleyes:
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » tor apr 14, 2005 12:19

Tinwiel skrev:1.18
Jo men det är ju inte säkert att dom kommer få ihop det och bli gullegull flickvän och pojkvän bara för att dom har kyssts. Det kommer säkert inte att sluta bra, men det kan bli ett underbart stormigt förhållande, efter en tid av förnekelse och blickar som säger mer än tusen ord. Allt kryddat med härligt giftiga oneliners. Dom har ju ändå någon slags grundläggande respekt för varandra som jag älskar. Hur det än blir så ser jag fram emot det. :D

Väl talat! Jag håller med helt och hållet.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Bender » tor apr 14, 2005 17:28

1.18
Gud så bra avsnitt! man blev så himla glad av att se det! Alla karaktärer var underbara. Och säsong 2-beskedet gör att man kan njuta extra mycket.

Angående mordet:
Logan och Lily var visserligen inte ett par när Lily mördades men han hade ju ingen aning om att hon prasslat med Weevil så än så länge har han inget synligt motiv alls för att vilja mörda henne.

I deckarböcker och serier brukar det ju oftast vara ett motiv som man inte alls tänkt sig involverande något som hänt några år tidigare som kränkt eller förstört någons liv eller för att undanhålla verkligheten. Därför tror jag att det är någon av dom vuxna. Och troligen inte Kane-familjen.. Pappa Echolls tror jag inte heller... och därmed har vi bara Herr eller fru Mars kvar... gud vilken logisk teori det blev. :rolleyes:

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby

Inläggav monkeyboy » tor apr 14, 2005 23:36

1x18

1. Avsnittet var jättebra
2. Är det bara jag som inte gillar Veronica/Logan-förhållandet?
Vinnare av buffyforums halmbocksbränningsgissningstävling 2004
Användarvisningsbild
monkeyboy
Big Bad

Inläggav LWes » tor apr 14, 2005 23:58

monkeyboy skrev:1x18

Är det bara jag som inte gillar Veronica/Logan-förhållandet?

Nej, jag gillar det inte heller. Jag tycker inte att det är en bra idé på något sätt, förutom om Logan visar sig vara mördaren. Då skulle det ha varit en ganska smart grej.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Simon » fre apr 15, 2005 0:32

1.18

Wiiiiiiooooooiiiihihihi-HOOOOOO!

Det var allt för mig.
Användarvisningsbild
Simon
Scooby

Inläggav qarlsson » fre apr 15, 2005 1:44

Simon skrev:Wiiiiiiooooooiiiihihihi-HOOOOOO!

Det var allt för mig.

When everything else is said and done. Klockren avrundning på omdömena för 1x18 :D
Carnivále
Användarvisningsbild
qarlsson
Scooby

Inläggav AKS » fre apr 15, 2005 11:37

monkeyboy skrev:1x18

2. Är det bara jag som inte gillar Veronica/Logan-förhållandet?

1.18
Jag är ju, som alla vet, en LoVer, men för den skull så tycker jag att det är lite väl tidigt för dem att få ihop nåt. Tror jag skrev nån gång i januari (efter An Echolls Family Christmas kanske, eftersom det var där jag verkligen började få vibbar) att jag ville se en sån grej i S2. Det tycker jag nog fortfarande. Men jag hade verkligen ingenting emot Kyssen (tvärtom) och älskar LoVe:s scener ihop. Detta betyder dock inte att de kommer att få ihop det. Både mordet och våldtäkten är ju olösta. Jag tror inte att Logan mördade Lilly eller våldtog Veornica, men det känns som att han, för effektens skull, borde vara med *nånstans* i detta. Dock inte så involverad att det inte går att förlåta eller att de är tvungna att skriva ut honom. Är det nån karaktär som *blivit* oumbärlig för serien (förutom vår kära Veronica naturligtvis) så är det Logan. Kan inte tänka mig serien utan honom, men skulle det bli så... då får jag tänka om. :) Men jag vet att jag inte är ensam om den inställningen. Efter Veronica är Logan, p.g.a. karaktärsdjupet och skådespeleriet, den mest omtyckta karaktären.

Tror att jag skrivit detta nånstans (inte här dock hoppas jag, kanske på TwoP eller TV-land eller... hm, nej det var nog Tob jag diskuterat detta med. Nevermind.) I alla fall -- och det som följer är inte spoilers eller ens spekulationer. Har ni tänkt på vilka ytterligare djup S1 av VM kommer att få då man ser om den en andra gång efter att man vet vem som våldtog Veronica och mördade Lilly? Alla scener kommer att ha en annan "känsla". Vi hittar på att Logan våldtagit Veronica. Vad kommer man då att känna då man ser om hotellobby-scenen i Ruskie Business? Eller om pappa Mars mördat Lilly? Alla dessa scener kommer att betyda nåt helt annat. Jäklar, vad jag ser fram emot slutet av S1 och en snar omtitt (förhoppningsvis en DVD-release i augusti-september).

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » fre apr 15, 2005 12:05

Håller med allt som AKS skrev. :D

Det blir en Veronica Mars-maraton efter att hela säsongen visats. Då ska jag banne mig få med nån av mina kompisar också. Jag har ju tjatat som en galning om VM men det är ingen som har nappat..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Bender » fre apr 15, 2005 12:24

Vissa av mina kompisar är oroliga över att jag blivit besatt av Veronica Mars. Dom kan ha rätt iof :o Men dom som börjat titta har också knäböjt för serien.. :P

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby

Inläggav AKS » fre apr 15, 2005 12:48

Jag har faktiskt lyckts med en omvändelse. Brände en CD med piloten och både min kompis och hennes bror vill fortsätta att se. Yay!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film