caffeineaddict skrev:Staffan: Spoilerblock för det? Verkligen?
Jepp.
caffeineaddict skrev:Staffan: Spoilerblock för det? Verkligen?
Tob skrev: (spoiler In Treatment tom 1.10) Hur mycket jag än välkomnar Pauls liv i övrigt, frun och barnen, så har jag svårt att se hur det skall fungera ihop med konceptet. Rätt tunga grejjer som diskuterade mellan Paul och Kate i avsnitt 9. Hur skall man gå vidare och behandla det egentligen på ett bra sätt, när konceptet i övrigt känns så låst.
LWes skrev:Fick för övrigt i dag reda på att det 2003 gjordes en pilot för "Young MacGyver"! Med Jared Padalecki i huvudrollen!!
Their ears didn't deceive them: Those whispers that Gawker.com overheard about Mischa Bartonbeing approached for a part on Gossip Girl, I can now report, are 100 percent true. What isn't 100 percent is whether or not a deal will be struck for her to play the recurring role of Georgina Sparks, a scheme queen who brings Serena's checkered past screaming into her present.
Guess if ever there was an ax to grind between Gossip monger Josh Schwartz, who killed Barton off of The O.C., and the starlet, that hatchet was buried along with the nubile body of Marissa Cooper. So what do you think, peeps? Will Bartonfit in with the Girls? Or would the show be better off looking at a lesser-known actress? — Additional reporting by Ben Katner
Source: TVGuide.com
HeY skrev:LWes: Det står inget om att Mischa ska spela Gossip Girl. Mischa ska spela en ny skandaldrottning på skolan i bara ett par avsnitt, Georgina Sparks.
(edit) Eller syftade du bara på att hon skulle kunna passa bra? (/edit)
Illyria skrev:In Treatment verkar vara en bra serie att lägga på lager och sen ha maraton. Hoppas jag ivarjefall, för jag lagrar avsnitten. Siktar på att se serien... till sommaren. Först ska jag klara av några omtittar (X-Files, TOUS, Buffy, Firefly).
caffeineaddict skrev:Säg till när du startar X-Files-titten förresten. Har varit ganska sugen på att se S4-S9 ett tag nu (såg S1-S3 för några år sedan, men sen blev det aldrig av att jag fortsatte). Alltid roigt att ha någon att diskutera med.
True Blood
Created by Alan Ball. Cast: Anna Paquin, Sam Trammell, Stephen Moyer, Brook Kerr. Premieres this fall on HBO, air date TBA.
...Considering there's no premiere date set (online reports indicate this fall but considering HBO's juggernaut of a marketing department, you'd think we would have seen something by now), I won't spill too many beans except to say that it's the closest thing we have to a scary, funny successor to Buffy's insurmountable genius. True Blood is self-referential without being obnoxious, the characters are genuine and it adds much to the mythology (in an opening scene we have an Ann Coulter?like vampire advocate spitting insults at Anderson Cooper), both in relation to the vampires and how humans deal with them.
SIMON’S OFFICIAL STATEMENT REGARDING THE US SPACED
Thoughts on the subject of an American Spaced. Feel free to skip to the end.
A bear skrev:Häxdansen
It might make everyone feel better to know that I am planning a counter attack; A British re-make of ‘Charlies Angels’ called ‘Charlies Angles’ - about three female architects who love to design buildings make biscuits, and wear button up cardigans. That's gonna hurt you Mc.G huh?- a remake of one of YOUR films with no titties?? Huh??! HUH!!!
Illyria skrev:Det finns en tråd om True Blood. Tyckte det var konstigt att det inte fanns en pga poster här, men där var den ju.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare