Yog-Sothoth skrev:LWes: Hittar ingen referens på IMDb om den serien, vad handlar det om?
Tob skrev:Yog-Sothoth skrev:LWes: Hittar ingen referens på IMDb om den serien, vad handlar det om?
Amerikanska Robinson kan man väl säga.
Såg också det precis och är klart postiv. Känns mycket rakare och inte så konstuerat som den svenska varianten. Ser framemot nästa vecka.
Tob skrev:Yog-Sothoth skrev:LWes: Hittar ingen referens på IMDb om den serien, vad handlar det om?
Yog-Sothoth skrev:Tob skrev:Yog-Sothoth skrev:LWes: Hittar ingen referens på IMDb om den serien, vad handlar det om?
Vad fan... Survivor menar ni?
LWes skrev:Jag älskar dig Tob! Jag har en allierad!
LWes skrev:Tob: Missa inte Survivor Live ikväll på http://www.cbs.com/primetime/survivor10 - det är en fantastisk talkshow där det pratas strategier och gameplay och dom utröstade blir intervjuade, och man kan ringa in och fråga saker o.s.v. (ungefär som sånna där fotbolls-programm där dom pratar om sånt och har gäster och så fast det är om Survivor)
Tob skrev:Det är om jag förstått det rätt webbtv? Tvivlar starkt på att min internetuppkoppling klarar av det. Sen är jag inte så insatt i tidsystemet, vad menas med 2PM ET/11AM PT. Är inte heller hemma ikväll, men det kanske går att få tag på i efterhand, eller?
The second season order of Sci-Fi Channel's hit new series will have 20 episodes, according to a report during the Subject2Discussion online radio show at LV Rocks.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare