kommer knappast orka börja titta på Supernatural, men det var helt klart ett väldigt kul avsnitt. Så var det ju Ben Edlund som hade skrivit det också.
(spoiler 3x03) "I lost my shoe!" och "I'm batman!"

gaspode skrev:haha! SPN-mys med emelie och hanna är bäst!
brat skrev:Kan någon berätta för mig hur jag ska klara mig utan SPN ikväll? (Glorys fel det här gången.) Och varför är det så mcket lättare att klara sig när det är man själv som är orsaken till förseningen.
MidnattsSPN är ju heligt, kan inte hela världen förstå det och anpassa sig?
MissKittyFantastico skrev:3x03
Fanns bara en sak att klaga på. Det gick alldeles för lätt att bli av med kaninfoten. Varför jobba sig och göra en speciell låda och låsa in den när det enkelt hade gått att kasta den på elden från början. Tycker inte att det var sådär jättesmart gjort av pappa Winchester.
Glorificus skrev:Grumble grumble. När jag säger att jag är stark, då är jag stark.
gaspode skrev:Hennes alias var nåt med Lugosi, det var så gubben fattade att det var hon.
brat skrev:Men... vad betyder titeln?
Jag försökte googla lite. Verkar vara en titel på en gammal film med Spencer Tracy. Ploten i den filmen verkade dock inte ha särskilt mycket med det här avsnittet att göra. Kanske behövde de bara en bra titel och bestämde sig för att placera förrådet i Black Rock för att knyta ihop det hela. Fast det verkar för enkelt. Måste erkänna att jag inte kunde låta bli att titta under de spoilermarkerade avsnittsnamnen och innan det här avsnittet så var jag säker på att det skulle handla om en Black Rock i Utah som tydligen är en spökstad.brat skrev:Men... vad betyder titeln?
brat skrev:3x04
En sak till, vad fick nunnan för psykbryt i början??
MissKittyFantastico skrev:3x04
Bobby, alltid lika bra och det stör mig faktiskt inte så mycket längre att han är med i varje avsnitt. Jag var visst bara tvungen att vänja mig lite först.
Ett stort plus i det här avsnittet var Sams hår. Nu börjar han bli snygg i håret igen. Det var ett tag där i förra säsongen då det bara var långt och benat och han fick gigantiskt stor panna. Nu är det mycket bättre.
Är inte helt förtjust i demon-Ruby. Tycker hon är lite störig faktiskt. Antar att det ska vara så att hon försöker träna upp Sam till att bli ledare för demonerna eller något liknande fjantigt. Är inte heller förtjust i att de plötsligt har pistolen igen och att den fungerar. Det är alldeles för enkelt att gå omkring och skjuta demoner till höger och vänster även om det som Sam påpekar även betyder att man skjuter människor.
brat skrev:Skumt. Det är som att du bor i min hjärna och snor mina tankar.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare