Nej, jag trodde inte att de skulle döda Fritz så snart! Tydligen så hade de inte lyckats vaccinera honom mot halshuggning. Hehe.
Och oj vad jag längtar till den dag då Krista kommer att hugga huvudet av Marcus!! Hoppas verkligen att det aldrig blir nåt som ens liknar en romans mellan de två för hon vet ju att han mördat hennes bror och om det blev nåt sånt så skulle jag helt tappa respekten för min favoritkaraktär. Krista fortsätter funka bra förresten, men undras om de redan i S1 hinner med "Marcus hittar serumet och Krista blir badass-ond i ett par avsnitt innan Blade lyckas 'återställa' henne."
Chase-skådespelerskan har helt klart sneglat lite på Drusilla. Vissa headtilts och rörelser andas Drusilla. Sen ser hon ut som en blandning av Christina Ricci och Amanda Seyfried. Kan inte riktigt koncentrera mig på karaktären eftersom hon får mig att tänka på dessa tre kvinnor hela tiden. Och hur dum var inte Chase-bruden... Hon klär sig helt i svart, men döljer inte sitt förbaskade självlysande hår! hm, vad var det för idé med kamouflage till att börja med?