AKS skrev:Gnnnah! Varför gör jag så?!
AKS skrev:wyndham skrev:Doc Martin 2x04
Tror inte att dom förklarade hur radioprataren fick sin sjukdom. Det störde jag mig på. Annars bra.
Vafr det inte vara diabetes? Yesd= No? Pretty self-explanatoru?
LWes skrev:Läste just manuset till pilotavsnittet av Six Degrees, den gick 2006-2007-säsongen, var det någon som följde den serien? Jag gjorde inte det och såg inte ens pilotavsnittet men nu när jag läst det tror att jag skulle gillat den serien. Ska se avsnittet i skolan imorgon.
wyndham skrev:Doc Martin
2x08
Martin Clunes. Doc Martin.
wyndham skrev:men s3 ska ju vara pannkaka sägs det.
noike skrev:Finns en Doc Martin-julspecial som är mellan s2 och s3 som inte finns på dvd vad jag vet också.
wyndham skrev:noike skrev:Finns en Doc Martin-julspecial som är mellan s2 och s3 som inte finns på dvd vad jag vet också.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
noike skrev:wyndham skrev:noike skrev:Finns en Doc Martin-julspecial som är mellan s2 och s3 som inte finns på dvd vad jag vet också.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
http://isohunt.com/download/29384700/doc+martin
— She was so unsophisticated, she thought Marcello Mastroianni was an Italian soup.
[entire panel laughs hysterically except for Sam]
— You mean it isn't an Italian soup?
— And he calls himself a world traveler?
— No, now wait, I have been to restaurants where I've ordered Marcello Mastroianni, and I've gotten it.
— Really? What did you get?
— A swarthy, good-looking man sitting in a bowl. I always send him back.
noike skrev:MICHELLE FORBES?! Varför har jag inte sett vecka ett ännu? Varför har jag inte ens tagit ner det? Dumma jag.
noike skrev:Vad har det med saken att göra?
caffeineaddict skrev:In Treatment, vecka 2. Det är bra nu, ibland riktigt bra. Som när Michelle Forbes är med. The ability to destroy a planet is insignificant next to the power of the Forbes.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare