Pazuzu skrev:Jag såg Susan Ruttan (socialsekreterartanten Doris i "Gone") i CSI N.Y. igår kväll.
caffeineaddict skrev:En av de andra större skurkarna igår var ju dessutom den indiske watchern från Buffy 5.12 och 7.09.
Yog-Sothoth skrev:Jag såg precis ett gammalt Babylon 5-avsnitt, där var också Keith Szarabajka med. Det var 10 år sedan, men mannen har verkligen åldrats sen dess. Snarare 20 år! Han var en ung, smal man, fast med samma läskiga röst.
LWes skrev:Jag såg 24 - 2x19 igår och Keith Szarabajka var med.
Jag skrek högt när jag såg hans namn i förtexterna. HAN ÄR BÄST!
CheeseGuy skrev:LWes skrev:Jag såg 24 - 2x19 igår och Keith Szarabajka var med.
Jag skrek högt när jag såg hans namn i förtexterna. HAN ÄR BÄST!
Jag blev lite överraskad när jag såg avsnittet igår, för jag trodde faktiskt att du verkligen menade 2x19...
latarmig skrev:Vem är det?
Ai skrev:latarmig skrev:Vem är det?
Zombie-killen i The Zeppo. Han med kniven. Kommer inte ihåg karaktärens namn just nu.
Sen spelade han Cash i Masquerade också.
LWes skrev:Hur kan man glömma namnet Jack O'Toole (eller nåt liknande har jag för mig).
Yog-Sothoth skrev:Jag är sist på BF med att inse detta, men Mr. Boreanaz i en Dido-video.
Nyx skrev:Tony Head återigen som premiärministern i Little Britain på ettan! Och de refererade till honom som "not the actual Prime Minister, but that guy out of Buffy"
Illyria skrev:Jag försökte titta på Little Britain för någon vecka sedan men då syntes inte Tony till och själva programmet fann jag inte så roligt. Finns det inga klipp nånstans av hans medverkan?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare