LWes skrev:Jag vill ha en mörk ond serie för en gångs skull, inte drama-komedi-tråkigt om och om igen.
noike skrev:Det blir nog mörkare än vad de flesta väntar sig.
VelocityBoy skrev:Jag väntar med spänd förväntan på det här jag är ett stort fan av Marti "The queen of pain" Noxon hon skrev massor av de absolut bästa Buffy avsnitten och var till stor del ansvarig för de mörka sista säsongerna (me like).
RalfiParpa skrev:Åh jo. Men jag kommer aldrig förlåta henne för "Buffy Vs Dracula".
RalfiParpa skrev:Åh jo. Men jag kommer aldrig förlåta henne för "Buffy Vs Dracula".
noike skrev:RalfiParpa skrev:Åh jo. Men jag kommer aldrig förlåta henne för "Buffy Vs Dracula".
För Buffy vs Darcula? Visst, långt ifrån höjdpunkten i serien men ändå. Jag har till och med förlåtit henne för att hon skrev Angels "She" -- med den teasern kan man inte hata-hata avsnittet.
AKS skrev:Oki. Är det en serie som har chans att få 22 avsnitt per säsong eller blir det en serie a la 6FU och DLM som är menade att ha ca 13 avsnitt per säsong?
Illyria skrev:Både Alias och 24 börjar nu "mid-season" men de ska ju ha fulla säsonger. Så det går bara tv-bolagen vill, men det är ju också svårt med en ny serie, de vågar inte satsa så på den direkt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare