sfinx skrev:Grattis Fredrik! Här får du en tråd jag hoppas att du önskat dig i födelsedagspresent.
adolvsson skrev:sfinx skrev:Grattis Fredrik! Här får du en tråd jag hoppas att du önskat dig i födelsedagspresent.
Ända sedan jag var fem år, allra minst! Hur visste du? Måla mig imponerad
Today comes the official news from the BBC that not only has a second series been green lit (hurrah!) but that it'll be eight episodes rather than six.
Rombat skrev:1.06
Riktigt skön avslutning på säsongen.
Jag räknade ganska fort ut att George skickade Herrick till sig själv, men det gjorde det inte mindre bra. Coolt var för övrigt när George flyger på Herrick i cefeterian. Lite krafter finns det under ytan.
Prästen var skön.![]()
Annie: "Well, congratulations on mastering the whole speaking like a twat thing."
"We've always been keen on vampires and werewolves, and we loved the originality of Being Human, the fact that the fantastical creatures in it are very young, accessible and charming." Howe said the Syfy version will not just "slavishly replicate the British version."
Rombat skrev:noike skrev:Fast det ger nog budgetproblem så det blir säkert It's Always Sunny in Twilligt.
Okej, det hade jag kollat på.
Rombat skrev:Ikväll sänds nya säsongens första avsnitt!
Rombat skrev:Okej, kan någon moderator stoppa in versaler i trådtiteln. Jag dör lite inombords av den.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare