adolvsson skrev:Men det finns alltså en del, en hel del, som lovar gott. Serien har tydligen redan innan sändning legat risigt till (jag undrar om den ens fått en chans utan strejken), nu verkar det som om den drar igång i början av nästa år (6 avsnitt finns, om jag läste rätt) och jag hoppas på det bästa, för New Amsterdam tänker jag ge några avsnitt. Om jag får.
adolvsson skrev:Dansken i huvudrollen är skitbra.
AKS skrev:Då borde du ha stannat på Underbar och älskad av alla, mao.
adolvsson skrev:Heh. Det vore som att se (om) Polisskolan 7: Uppdrag Moskva bara för att Christopher Lee och Ron Perlman är med. En dålig idé, med andra ord
adolvsson skrev:Heh. Det vore som att se (om) Polisskolan 7: Uppdrag Moskva bara för att Christopher Lee och Ron Perlman är med. En dålig idé, med andra ord
AKS skrev:adolvsson: Nu får jag nästan lust att se serien nu. Jag hade tänkt spara med den tills jag vet om den får en fortsättning eller inte (för jag törs inte riktigt engagera mig för det känns som en serie jag kan komma att uppskatta), men nu kliar det lite i fingrarna för jag har ju avsnitten här på datorn.
(Fråga mig dock inte varför jag associerar mellan dessa båda personer.)
noike skrev:HEY! Är det där en pik? Det låter som en pik. (Fast jag gjorde inte se om-biten tack och lov.)
AKS skrev:(Fråga mig dock inte varför jag associerar mellan dessa båda personer.)
Filming Locations: Uppsala, Uppsala län, Sweden
adolvsson skrev:Fear not, mon ami, det var piklöst. Jag har också sett PS7. Fruktansvärt, fruktansvärt, dålig idé.
...
Så. När ska vi planera in det där Polisskolan-maratonet?
caffeineaddict skrev:Inte en aning. Deras enda joint venture är ju tydligen Riddick-spelet enligt IMDb. Spelat mycket av det månntro?
noike skrev:caffeineaddict skrev:Inte en aning. Deras enda joint venture är ju tydligen Riddick-spelet enligt IMDb. Spelat mycket av det månntro?
Ah. Det förklarar associationen.
caffeineaddict skrev:Det här var lite roligt på Riddick-spelets hemsida dock:Filming Locations: Uppsala, Uppsala län, Sweden
Heh!
adolvsson skrev:Det vore intressant att höra vad någon annan tycker
noike skrev:Ta det här inte på fel sätt, men jag fick lite Highlandervibbar ibland -- fast då gjort av några som tar konceptet på allvar med att utforska vad det betyder att vara odödlig och inte lägga allt på svärdshuggande.
AKS skrev:Jag är också positiv till serien och tycker att det var en riktig bra pilot -- för att vara ett första avsnitt med allt vad det innebär av att presentera grundhandling och karaktärer.
lilith skrev:Ni har gjort mig sjukt sugen att se New Amsterdam. Kan nån berätta lite mer om vad serien handlar om. Hur många avsnitt finns planerade (alltså, jag menar, vad kan man vänta sig i värsta fall och vad är mest troligt)?
adolvsson skrev:Det senaste jag läste, enligt en nyhet från slutet av förra året, skars beställt antal avsnitt ner av FOX från 13 till 7 och det som sagt redan innan första avsnittet
noike skrev:Kan det ha berott på strejken och att den då såg ut att bli långvarig?
lilith skrev:Ni har gjort mig sjukt sugen att se New Amsterdam.
Glorificus skrev:Det är tur att man har bf, annars hade jag missat att serien börjat.
sp1keout skrev:Glorificus skrev:Det är tur att man har bf, annars hade jag missat att serien börjat.
Usch, jag känner mig som en traitor. Jag läste "bf" som boyfriend först.
caffeineaddict skrev:sp1keout skrev:Glorificus skrev:Det är tur att man har bf, annars hade jag missat att serien börjat.
Usch, jag känner mig som en traitor. Jag läste "bf" som boyfriend först.
När folk i tonårsdramer och annat använder uttrycket "BFF" så blir jag jämt glad och tänker "Ja! BF Forever!".
In series-premiere news, Fox legal drama Canterbury’s Law (headlined by the riveting Julianna Margulies) got off to an older skewing start, with 7.62 million viewers (#2) and a fourth-place 1.7 rating/5 share among adults 18-49 (#4). One year earlier, a repeat of House averaged 9.69 million viewers and a 3.5/10 in the demo. Needless to say, this is a very bad start for Canterbury’s Law.
Canterbury’s Law led into the time period premiere of New Amsterdam, which rose to 8.78 million viewers (#3) and a 2.5/ 6 among adults 18-49 (#3) at 9 p.m. But year-ago occupant 24 was considerably stronger at 12.39 million viewers and a 4.6/11 in the demo. Regardless, the growth out of Canterbury’s Law is still worth positively noting for New Amsterdam.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare