Två filmer vi beställt anlände igår:

Och idag hämtade jag ut några filmer till...

It's mine, my own, my preciousssss.... eller nåt.
7 kilo vägde paketet enligt tjejen nere i blomsteraffären.
Binchy skrev:It's mine, my own, my preciousssss.... eller nåt.
adolvsson skrev:Binchy skrev:It's mine, my own, my preciousssss.... eller nåt.
Ginza? Första april-grejen? Min skickades idag, hubbahubbahubba!
Binchy skrev:Njae, det var ju ungefär 66 procents rabatt, så 66 procent av filmerna har vi ju INTE betalt för. Bland annat Goldfinger...
Binchy skrev:Först två lager bubbelplast
adolvsson skrev:Och Goldfinger...
noike skrev:Vadå? Ni har betalat för Goldfinger?! Och den där Halle Barry-saken? Sjukt. Sjukt rakt igenom.
caffeineaddict skrev:Då är det sjukare att ni spenderade pengar på Moonraker. Och Tomorrow Never Dies. DET kan nog vara den sämsta av dem alla nu när jag tänker efter.
caffeineaddict skrev:Då är det sjukare att ni spenderade pengar på Moonraker.
adolvsson skrev:Men det var ju sjukt billigt... och en snygg box! Plus att jag gillar Bond. Nej, Roger Moores samlande bondverk är inget jag lagt pengarna på till fullpris, däremot ser jag fram emot att gå igenom utgåvorna. Vore kul i kronologisk ordning. Plus extramaterialet.
Att supa till bondfilm är råkul om det är en av de gamla (Allt som är äldre än Brosnan är gammalt).noike skrev:Moore är inte Bond, men ja, som fylleunderhållning är filmerna ibland helt okej vill jag minnas. Halle Berry-filmen är den enda jag inte klarat av att se, de andra har jag sett både en och två eller kanske sju gånger -- fast för det mesta var jag rätt liten och hade ingen smak, men ändå.
Rombat skrev:Att supa till bondfilm är råkul om det är en av de gamla (Allt som är äldre än Brosnan är gammalt).
Inkluderar det sitta på altan och supa och svära med hårdrock så är jag med.noike skrev:Rombat skrev:Att supa till bondfilm är råkul om det är en av de gamla (Allt som är äldre än Brosnan är gammalt).
Så, i sommar då alltså. Sprit och adolvssons Bond-filmer.
noike skrev:Rombat skrev:Att supa till bondfilm är råkul om det är en av de gamla (Allt som är äldre än Brosnan är gammalt).
Bolvik är bäst. Men det finns rum för mer än Bolvik. Tänk småland, Kalle! Småland!caffeineaddict skrev:noike skrev:Rombat skrev:Att supa till bondfilm är råkul om det är en av de gamla (Allt som är äldre än Brosnan är gammalt).
På Bolvik? Vi kommer behöva en förlängningssladd.
caffeineaddict skrev:Spontan Bond Top 5
Rombat skrev:Att supa till bondfilm är råkul om det är en av de gamla.
Binchy skrev:Duran Duran gör väl titelsången till den?
Binchy skrev:Är inte Never Say Never Again en Official Bond?
caffeineaddict skrev:Sen är det ju mer eller mindre en remake av Thunderball
This "Bond film" was not part of the franchise produced by MGM and Danjaq. Kevin McClory, who was producer and co-writer of Thunderball (1965), won a legal battle against Ian Fleming to make his own Bond movie. The settlement stipulated that it had to effectively be a remake of Thunderball.
Binchy skrev:Yes, mastah... Never Say Never Again är struken från listan.
Crashdummie skrev:e feven master? *fniss*
adolvsson skrev:Crashdummie skrev:e feven master? *fniss*
Ja.
Varför skrattar du???????????
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare