http://www.bbc.co.uk/drama/lifeonmars/
(Jag såg preview-klippet vilket jag tyckte var bra. Se till att veta grundhandlingen innan du ser det dock för annars så anar jag att it makes the kind of sense... that's not.

noike skrev:Life on Mars 1.02. Jag gillar. Mycket faktiskt.
AKS skrev:Mm, jag gillar också. Tyckte faktiskt att avsnitt 2 var bra mycket bättre än avsnitt 1. Och tack gode gud att detta inte är en amerikansk serie!! Anledning:
Då hade det varje minut varit meningen att vi skulle skratta åt nåt "kul" de gjorde på 70-talet.
noike skrev:AKS: LoM 1.2:Lite trevligt också att vi inte fått definitiva svar, även om jag hoppas att vi får reda på ifall han påverkar det förflutna eller inte. Personligen så tror jag det baserat på vad läkaren så i piloten, det där om att Maya var där. De hade ingen aning om vart hon hade försvunnit så det känns lite otroligt att det hade löst sig så där.
Och i sådana fall: var tjejen han såg någon form av koma-resonans som han snappade upp på grund av sitt eget tillstånd?
Jag hoppas verkligen att det inte bara pågår inne i hans huvud -- sådant leder bara till ett stort antiklimax.
AKS skrev:noike skrev:AKS: LoM 1.2:Och i sådana fall: var tjejen han såg någon form av koma-resonans som han snappade upp på grund av sitt eget tillstånd?
Nej, så får det verkligen inte vara. Att det bara är ett sätt att sysselsätta sig under koman. Visst var det så tv-tjejen med clownen sa i 1.2? Jag kommer inte ihåg. Nåt om att "Wouldn't you rather be here?" Nej, jag kommer inte ihåg.
AKS skrev:Life on Mars 1.4: Wow! Fan, vad jag gillar denna serie! Verkligen brittisk kvalitetsserie med en utflippad twist. Oerhört välspelad och välproducerad. Minsta detalj känns genomtänkt. Hoppas det blir mer än en säsong av den här serien (och att John Simm -- lysande skådespelare -- kanske hinner med en State of Play II där emellan).
Tinwiel skrev:Mä. Nu måste jag ju ladda hem det där också..
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare