Tob skrev:Nomineringarna tillkännagavs igår. Spontant, utan att veta så mycket om filmerna, så känns det helt klart mer intressant än förra året.
Ai skrev:AKS - Brokeback kan jag ge dig på hubben om du vill.
AKS skrev:Vilka kör uppesittarkväll? Jag gör det i alla fall och detta år har jag dessutom lov dagen efter! Yay! Det var lite tungt förra året att gå direkt till jobbet efter galan.
AKS skrev:Vilka kör uppesittarkväll? Jag gör det i alla fall och detta år har jag dessutom lov dagen efter! Yay! Det var lite tungt förra året att gå direkt till jobbet efter galan.
Ai skrev:Är marsvinet speciellt socialt begåvat? Partyanimal?
Glorificus skrev:Ai skrev:Är marsvinet speciellt socialt begåvat? Partyanimal?
Precis! Han brukar åtminstone sitta med dem och äta popcorn och se på Silver Fang.Jag har till och med bildbevis... såhär kommer vår Oscarsnatt att se ut... (Minus Silver Fang. Kanske.)
Tinwiel skrev:Ai, jag vill också ha Brokeback, men har inte sett nån DVDrip ute än? Hur är kvalitén på din version?
caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:Ai, jag vill också ha Brokeback, men har inte sett nån DVDrip ute än? Hur är kvalitén på din version?
Det finns en DVDSCR som verkar jävligt schysst kvalitetsmässigt.
noike skrev:AKS skrev:Vilka kör uppesittarkväll? Jag gör det i alla fall och detta år har jag dessutom lov dagen efter! Yay! Det var lite tungt förra året att gå direkt till jobbet efter galan.
Jag kommer sitta upp. adolvsson, realtimeblogga i år igen?
adolvsson skrev:Och om någon annan skulle ha lust att vara med och realtimeblogga galan är det bara att hojta. I ett pm, till exempel. Jag bara nämner det. Utifall om att. Och så vidare.
Tinwiel skrev:caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:Ai, jag vill också ha Brokeback, men har inte sett nån DVDrip ute än? Hur är kvalitén på din version?
Det finns en DVDSCR som verkar jävligt schysst kvalitetsmässigt.
Sweet. Dåså. Jag vill ju inte se den i dålig kvalité och förstöra stämningen. Ju.
caffeineaddict skrev:adolvsson skrev:Och om någon annan skulle ha lust att vara med och realtimeblogga galan är det bara att hojta. I ett pm, till exempel. Jag bara nämner det. Utifall om att. Och så vidare.
Hojt hojt! Om möjlighet ges, vill säga.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare