Vart ska man nu vända sig?
LWes skrev:Jag tycker att tv.com är jobbagre än innan då det var lättare och snabbare att hitta.
Ett problem jag har med sidan är att så fort man går in på en serie får man se en bild på skådespelarna uppe i menyn som med en gång drar till sig ens blick.
Ganska spoilande om man inte sett hela serien och bara gick in för att se på "episode list" vilket man var tvungen att göra.
På TVTome var det mycket lättare att slippa se spoiliga bilder...
Illyria skrev:Jag har inte vant mig vid tv.com ännu, har inte ens registrerat mig och jag tycker upplägget är rätt omständigt. Tvtome hade bra upplägg, med några mer finesser och en snabbare server hade det varit perfekt.
Illyria skrev:att säga att sidorna laggade låter helt fel, de var sega emellanåt, men att lagga är något helt annat.
an internet glossary skrev:Lag
The amount of time between making an online request or command and receiving a response.
CyberAL skrev:Använder också Opera som nämndes här ovanför.. har inte upplevt några navigerings- eller andra sidproblem i den webbläsaren.
Illyria skrev:Tv.com fungerar inte helt prefekt med Firefox, vet inte exakt vad men ofta blinkar allt till och är konstigt.
Illyria skrev:och jag orkar inte heta apa47362954.
noike skrev:Jo, det har stil. Fast samtidigt... apa47362955 har lite mer, hur kan man förklara det? Klös. Mjau, grrr, yar!
adolvsson skrev:Dubbelfemma på slutet? Tyvärr, jag gillar det inte. För städat. Då har till och med apa47362953 mer schwung.
adolvsson skrev:Har du nåt emot gåshud? Jag älskar gåshud. Det känns sådär mysigt erotiskt bra. Det var bland annat därför jag fastnade för apa47362954; det är erotik med schwung.
noike skrev:adolvsson skrev:Har du nåt emot gåshud? Jag älskar gåshud. Det känns sådär mysigt erotiskt bra. Det var bland annat därför jag fastnade för apa47362954; det är erotik med schwung.
Som Deborah Kara Unger i en biljakt utan säkerhetsbälte? Eller Maggie Gyllenhaal som häftar papper med hakan? Nej, inte ens nära. Gåshuden av apa47364954 är bättre.
AKS skrev:Hm, jag kom till första sidan på en gång, men är tyvärr tvungen att stirra på gigantisk 50 Cent-reklam som liksom ligger "under" informationen. Omöjligt att koncentrera sig på informationen som man vill läsa på tv.com.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare