Langtry skrev:Ångest och misär, bara inte ännu en bra serie tas bort från oss stackars tittare.
Hoppas de hittar en plats om de inte kan fortsätta på Hawaii.
CiX skrev:Såg Piloten i fyran igår. Såg ju helt underbart ut ju. Bästa Piloten någonsin.
Pazuzu skrev:Men jag misstänker att fyran kommer att misshandla den med långa uppehåll.
AKS skrev:D.v.s. visar hela säsongen mellan februari-juni. Nej, vänta nu... Det är TV4(!) jag talar om!! Serien är dömd.
After the missing Claire returns with no recollection of what has happened since before the doomed flight of Oceanic 815, Jack and Locke formulate a plan of defense against her kidnapper, the mysterious Ethan, who threatens to kill off the other survivors unless Claire is returned to him. We will also learn why Ethan wanted Claire's child.
AKS skrev:Fast i UK så brukade ju Buffysäsongerna sluta i maj-juni. Och första VHS-boxen brukade komma ut i juni, om jag inte missminner mig. Fast det beror väl på vilka dealer man har. Ibland har ju TV3 bara legat fyra-fem avsnitt efter ER i USA, t.ex..
LWes skrev:RalfiParpa skrev:Jag vet att det är meningen att man ska tycka illa om Sawyer och att man är en enkelspårig, lättberäknad nöt som gör det men det bekommer mig inte för jag önskar livet ur honom.
Han är min favorit!
RalfiParpa skrev:LWes skrev:RalfiParpa skrev:Jag vet att det är meningen att man ska tycka illa om Sawyer och att man är en enkelspårig, lättberäknad nöt som gör det men det bekommer mig inte för jag önskar livet ur honom.
Han är min favorit!
Se där. Kan du förklara varför?
LWes skrev:För övrigt gillar jag alla väldigt mycket.
AKS skrev:Positive LWes strikes again!!
HeY skrev:Den här serien var ju jättebra och redan uppe på toppen i min personliga lista. Superspännande!!!
Förresten, är det spoilers i denna tråden? Jag vågade inte läsa vad andra skrivit för säkerhetsfull, är det?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare