TWISTED TALES (FOX, New!) - "Spawn" creator Todd McFarlane is developing a new half-hour anthology series for the network that will focus on various tales of horror, fantasy or sci-fi. McFarlane himself plans to serve as a Rod Serling-esque host by introducing each episode from a fake basement. The project is set up at Fox TV Studios' alternative division in association with Angry Films ("The League of Extraordinary Gentlemen") and McFarlane's own banner. Trey Callaway ("I Still Know What You Did Last Summer") is also on board to shepherd the project, which will be executive produced by Callaway, McFarlane, Terry Fitzgerald, Rick Benattar, Susan Montford and Don Murphy. FOX has ordered a pilot script and bible for the series, which is loosely based on McFarlane's comic series of the same name.
det säjer dom varje årposer skrev:RalfiParpa skrev:caffeineaddict skrev:Tam: Det är den mest uppskjutna releasen i DVD:ns historia, och då överdriver jag inte.
Den kanske släpps samtidigt som Duke Nukem Forever?
DNF ska visas på E3 !
CiX skrev:Oj, snyggt, man kan ju se alla rollbesättningar för alla episoder.
Yog-Sothoth skrev:CiX skrev:Oj, snyggt, man kan ju se alla rollbesättningar för alla episoder.
Det kunde man innan också, men det som har tillkommit är den extra kolumnen på huvudsidan för serien... och den sorterar gästskådespelare efter hur ofta de har varit med. På Buffy är det Jonathan som är den vanligaste gästskådisen...
LWes skrev:tråk-CSI.
Stan: Francine, you be very careful out there today, we're at terror alert orange! Which means something might go down somewhere in someway in some point in time, SO LOOK SHARP!
caffeineaddict skrev:Bara så ni inte glömmer: http://www.dvdtalk.com/reviews/read.php?ID=14403 ;)
AKS skrev:Tycker inte att jag läst så mycket om Battlestar Galactica här... I alla fall så har jag precis sett första avsnittet av miniserien och jag tycker mycket om den. Om det andra avsnittet är lika bra, kan t.o.m. vara lite sämre, så kommer jag definitivt att hoppa på tv-serien sedan, på en gång. Jag tycker om första avsnittets mörker och känslan av hopplöshet. Tycker också att effekter och production design är mycket bra. Ska se fortsättningen senare ikväll.
LWes skrev:Jag vet att om jag skulle se Battlestar Galactica skulle jag älska den.
Så varför ser jag den inte? Jag vet inte...
Men jag vill!
Är det utomjordingar med? jag gillar utomjordingar. Det är inte med utomjordingar i någon av mina serier.
Jag skriver upp den på min lista!
Efter jag fått hem och sett ifatt Third Watch (säsong 4-6) så ska jag absolut se Battlestar Galactica. Det lovar jag!
LWes skrev:Är det utomjordingar med? jag gillar utomjordingar. Det är inte med utomjordingar i någon av mina serier.
noike skrev:LWes skrev:Är det utomjordingar med? jag gillar utomjordingar. Det är inte med utomjordingar i någon av mina serier.
Nej, men den har robotar.
Yog-Sothoth skrev:Det låter som att du är rätt mogen för Star Trek...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare