caffeineaddict skrev:Illyria: I CARE! Framförallt tror jag S4 kan bli en förbättring från S3 då J.J. Abrams har sagt att han själv var missnöjd med S3 och vill se till att saker förändras till det bättre och dessutom börjar Ultimate Drew Goddard skriva avsnitt.
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Illyria: I CARE! Framförallt tror jag S4 kan bli en förbättring från S3 då J.J. Abrams har sagt att han själv var missnöjd med S3 och vill se till att saker förändras till det bättre och dessutom börjar Ultimate Drew Goddard skriva avsnitt.
Och det är det här som gör att jag kommer börja följa Alias. Det lilla jag sett hittils har varit lovande, men inte tillräckligt upphetsande för att jag ska orka ge det någon större chans. Men med Drew och Abrams uttalande om back to basics känns det som om det är dags nu.
AKS skrev:Lista 2:
1. Dead Like Me
2. why oh why should I bother?!
AKS skrev:1. Veronica Mars
2. The Dead Zone
3. Lost
4. Dead Like Me
noike skrev:AKS skrev:1. Veronica Mars
2. The Dead Zone
3. Lost
4. Dead Like Me
Lost före DLM? Dear Joss, woman/Official Godess. You're slipping over to the dark side of the forum. Folk! Innan det här blir värre måste vi göra en intervention.
noike skrev:Lost före DLM? Dear Joss, woman/Official Godess. You're slipping over to the dark side of the forum. Folk! Innan det här blir värre måste vi göra en intervention.
poser skrev:noike skrev:Lost före DLM? Dear Joss, woman/Official Godess. You're slipping over to the dark side of the forum. Folk! Innan det här blir värre måste vi göra en intervention.
Jag skyller det på att hon inte sett säsong 2 än.
Nea skrev:I'm with AKS. Lost är bättre. (Har dock inte sett säsong 2 än).
Zaxx skrev:AKS, tycker du skall hålla dig från att säga ngt innan du sett S2... för du kommer bli övertygad... nu när jag tänker på det.. så var det faktiskt inte förrens S2 jag blev RIKTIGT biten av serien.
AKS skrev:Men jag måste ju få uttala mig om det jag sett hittills...? Antar jag
Off skrev:Klart du får. Vi kommer inte ta dig på allvar då bara
AKS skrev:Men jag känner inte samma behov av att se nya avsnitt som då jag sett senaste Lost.
AKS skrev:1. Veronica Mars
2. The Dead Zone
3. Lost
4. Dead Like Me
noike skrev:(Losts decompressed storytelling driver mig till vansinne. Där de är just nu borde de ha varit för fem avsnitt sedan.)
Illyria skrev:noike skrev:(Losts decompressed storytelling driver mig till vansinne. Där de är just nu borde de ha varit för fem avsnitt sedan.)
Inte med tanke på seriens skapare, det är väldigt likt Alias i den meningen att det är ett utdraget berättande och du måste notera detaljer osv. Jag är inte förvånad alls över hur Lost är, hade det gått fortare hade jag nog klagat på det istället.
noike skrev:poser skrev:noike skrev:Lost före DLM? Dear Joss, woman/Official Godess. You're slipping over to the dark side of the forum. Folk! Innan det här blir värre måste vi göra en intervention.
Jag skyller det på att hon inte sett säsong 2 än.
Låter som en plan att få henne att göra det då.
AKS: du måste se Dead Like Me säsong 2.
LWes skrev:I Dead Like Meat så händer det ingenting. Åtminnståne inget spännande. DET kan ni inte säga emot. Dead Like Me är inte spännande. Man längtar inte efter och undrar vad som kommer hända 2 minuter senare i avsnittet.
Trots det tycker jag är serien är ganska trevlig att se på med lite småroliga berättelser.
Det som dock fick mig att tröttna halvvägs genom säsong 2 var karaktärerna.
Jag gillar George och tycker att Mason är as cool, men det händer inget med dom. Dom har inga karaktärsdrivna story-arcs som sträcker sig över flera avsnitt där det händer saker som får karaktärerna att utvecklas.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare