A bear skrev:3.03
chop
Mycket tuttar
Matt skrev:A bear skrev:3.03
chop
Mycket tuttar
caffeineaddict skrev:Man kan gilla det eller inte, och jag har dagar när jag tycker det är ett problem, men man kan ju inte hävda att det på något sätt blivit värre eller ett tecken på att serien i helhet är på väg åt helvete: det har varit ganska gott om tuttar (nödiga och onödiga) från dag ett. Vid det här laget känns det som att det är något man fått lov att acceptera i den här serien. Det är inte som om att det var Gilmore Girls i två säsonger och sedan blev mjukporr hastigt och lustigt utan förvarning. Det kommer vara tuttar i Game of Thrones och det lär inte ändras, precis som det kommer vara gore i Walking Dead, depp-pop-montage i Grey's Anatomy och bögskämt i 2½ Män.
¨AKS skrev:4.01: Bra början på säsongen tycker jag!! Och tack gode gud för att de bytte Daario Naharis-skådespelaren!! Jag hatade den castingen. Skådespelaren var alldeles för smörig och äcklig. Med den nya killen kan man fatta att Daenerys tar emot blommorna från honom i stället för att hånskratta och be honom dra åt helvete.
Tam skrev:4.01 Aaaah, så de har bytt skådespelare. Undrade vad som hänt med den fule och vem den där nya stiliga herren var. Helt klart ett bra byte.
Bra säsongsöppning.
The Ankh skrev:Tam skrev:4.01 Aaaah, så de har bytt skådespelare. Undrade vad som hänt med den fule och vem den där nya stiliga herren var. Helt klart ett bra byte.
Bra säsongsöppning.
Haha det märkte jag inte ens! Däremot frågade jag Tobias "vem är det där???!" Undrade varför den nya, helt okända karaktären fick det där nysmidda famijiesvärdet....
HeY skrev:The Ankh skrev:Tam skrev:4.01 Aaaah, så de har bytt skådespelare. Undrade vad som hänt med den fule och vem den där nya stiliga herren var. Helt klart ett bra byte.
Bra säsongsöppning.
Haha det märkte jag inte ens! Däremot frågade jag Tobias "vem är det där???!" Undrade varför den nya, helt okända karaktären fick det där nysmidda famijiesvärdet....
Det är inte Jamie Lannister som är recastad?
Daario är blondinen från förra säsongen som förrådde sitt folk så att Dany kunde ta över staden. Han var jättesmörig och såg ut som någon man ville Dany skulle säga "Dracarys!" till. I premiären nu var det snubben som gav Dany blommor, spelad av Michiel Huisman som också spelar Liam i Nashville.
Nattlinnen skrev:caffeineaddict skrev:Man kan gilla det eller inte, och jag har dagar när jag tycker det är ett problem, men man kan ju inte hävda att det på något sätt blivit värre eller ett tecken på att serien i helhet är på väg åt helvete: det har varit ganska gott om tuttar (nödiga och onödiga) från dag ett. Vid det här laget känns det som att det är något man fått lov att acceptera i den här serien. Det är inte som om att det var Gilmore Girls i två säsonger och sedan blev mjukporr hastigt och lustigt utan förvarning. Det kommer vara tuttar i Game of Thrones och det lär inte ändras, precis som det kommer vara gore i Walking Dead, depp-pop-montage i Grey's Anatomy och bögskämt i 2½ Män.
men att dra världens äldsta horskämt är inte bra tv hur relativistisk men än blir. men ja, man får väl acceptera det...
sfinx skrev:Serien diskriminerar bort kvinnliga nördar på det sättet.
Spuffy skrev:Jag har läst böckerna men inte sett serien för tycker inte så mkt om de få avsnitt jag sett, ngn som vill berätta vad som hände i senaste avsnittet?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]