Jag kunde inte motstå att slå till på en biljett till förhandsvisningen med q&a i London (hösten 2014).

eynosh skrev:The last stand
Arnold börjar bli till åren, men han fortfarande dra till med onliners. Arnold är sheriff i en liten sömnig stad i södra USA och ska stoppa en knarkkung från att fly landet. Mycket pang pang, exploderande döda kossor och trasiga bilar.
Stamp of approval.
A bear skrev:ETA: Fast efter ett par minuter gillar jag slutet! Filmen bara stoppar så fort killen som uppenbarligen är en stand-in för Nguyen själv blir dödad. Så fort regissören dör (Jesuspose rakt ner i en swimmingpool) går alla, inklusive fåglarna, bara hem.
A bear skrev:OK, varför har ingen talat om för mig att Oz The Great And Powerful är en väldigt trogen, fast disneyfierad, remake av Army of Darkness? När jag väl upptäckte det och mentalt kunde överdubba originaldialogen och tänka mig motorsågar och zombies i stället för flygande apor och porslinsdockor blev den... inte alls lika kul som Army of Darkness, men i alla fall ärligare.
noike skrev:och vi kan ha förstört Fredrik.
Skydance Productions, Annapurna Pictures and Paramount Pictures have jointly announced they will partner on a rebooted “TERMINATOR” movie, to be released by Paramount Pictures on June 26, 2015.
Murnau skrev:Eftersom den ändå är rätt okej så är det klart det kan bli sämre. Du tänker kanske på 4:an.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare