HeY skrev:Åh, ja men självklart! Jag skyller missförståndet på stress och mosig hjärna.
caffeineaddict skrev:Nästan lite intressant att Archer är inne på sin fjärde säsong och ingen på det här forumet (enligt en sökning) har nämnt det än. Jag har hursomhelst börjat titta lite via Netflix och medan stilen (framförallt animeringarna) ger lite typisk Adult Swim-känsla så blir det snabbt klart att det är väldigt, väldigt roligt. Tanken som slår en ganska snabbt är att den jobbar med humorn på en detaljnivå som gör att det börjar påminna om Arrested Development (återkommande fraser som används på flera olika nivåer och sätt), men med lite animerad James Bond-action inslängt. Arrested-kopplingarna görs ännu tydligare av att Judy Greer och Jessica Walter är två av de strålande röstskådespelarna. Rekommenderat, förutsatt att det fortsätter i samma klass (vilket det verkar enligt de flesta recensioner).
Spuffy skrev:Någon fler som sett The Following? Jag tycker det är bästa nya serien på jag vet inte hur länge! Rekommenderar den till... typ ALLA! Se piloten åtminstone!
A bear skrev:Fransk zombieserie till SVT. Trés brain.
Spuffy skrev:Hm. Trodde faktiskt att just du skulle gilla den. Tänk så fel jag hade. Vad ogillade du? Är det bara för att jag är överförtjust i seriemördarjakter som jag gillar detta???
Matt skrev:Börjat på Enlightened men tror mycket på Shameless också.
De andra två hoppar jag över.
Spuffy skrev:Matt skrev:Börjat på Enlightened men tror mycket på Shameless också.
De andra två hoppar jag över.
Det tycker jag du gör rätt i. De två är spännande i början men åtminstone jag tröttnade på dem. Dock hade du nog hittat ett gäng nya favvotjejer i både PLL och Revenge. Enlightened och Shameless har jag läst bra saker om, dock inte börjat se något av dem.
Matt skrev:Nashville är veckans höjdpunkt
Vafan är det inget den här veckan för?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare