Teo skrev:Gudfadern 1 och 2 (måste ses om ni inte sett dem)
VelocityBoy skrev:Hela den här otroliga fascinationen som folk (i alla åldrar) har för maffiafilmer och serier är för mig oförståelig jag tycker att filmerna är sådär men inte mycket mer... vad är det med maffian som är så fantastiskt fascinerande?
Nea skrev:Skulle jag också väldigt gärna vilja veta. Vad är det som är så speciellt?
noike skrev:Heathers spöar Breakfast Clubs bak hela vägen från skolan till de taniga spolingarnas hus.
noike skrev:Och jo, min favorit är också Mallrats, men den dras ner lite av vissa dåliga skådespelare (*host*han som spelar T.S. Quint*host*). You're my new semi-hero.
noike skrev:Det finns en bra utgåva av City of Lost Children på store4dvd.com. Billig har jag för mig, odubbad och med kommentarspår och lite sådant. Jag tror det är den kanadensiska utgåvan.
Matt skrev:Vem har inte läst allt som skrivits om "knutbysekten"?
Illyria skrev:Måste du äga filmen för att kunna ge den högsta betyg?
caffeineaddict skrev:Vet inte riktigt vem som sade det först, men jag håller iaf med om att "det viktiga är inte vad en film handlar om, det är hur den handlar om det". Så länge man inte har fördomar mot vissa genrer, ämnen o.s.v. så finns det jävligt bra filmer om de mest annorlunda och till synes tråkiga ämnen.
noike skrev:13,1 ungefär.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare