Tea skrev:eftersom jag återigen går mammaledig kollar jag in serier jag inte haft tid till innan och efter halva säsong 2 är jag helt såååååååld... men sen är jag ju faghag oxå...
Yay

Tea skrev:eftersom jag återigen går mammaledig kollar jag in serier jag inte haft tid till innan och efter halva säsong 2 är jag helt såååååååld... men sen är jag ju faghag oxå...
lilith skrev:Och nu har vi sett hela Glee Project! Så bra! Jag låg och sprattlade av glädje i soffan under finalen. <3
Jag kunde inte skrivit det bättre själv! Först går alla fyra till finalen, sen vinner både Damian och Sam, de två jag hejade på. Inte nog med det, sen får Alex och Lindsey vars två avsnitt också. Hela finalen var ren glädje, det var så härligt.
Spuffy skrev:Glee 4.02 Jake Puckerman! Älskar hans röst! Och roligt att få se Puck en kortis. Och Santana! Gillar om de gamla medlemmarna dyker upp lite då och då utan att ta för mycket plats. Quinn på fin skola, Finn i militären, Puck och Santana fick vi träffa igen - men Mercedes? Fick vi veta var hon skulle i förra säsongen? Hon har inte ens blivit nämnd denna säsong - de har åtminstone sagt att Tina gjorde slut med Mike, som väl kom in på en dansskola va? Damien McGinty försvann väl tillbaka till Irland, han var ju bara utbytesstudent. Men Mercedes? Kanske ni övriga vet dock? Jag var inte så engagerad i slutet av förra säsongen...
HeY skrev:Mercedes skulle ju satsa på sin sångkarriär, antar att hon är i LA. Hon dyker nog upp snart, hon är ju som sagt fortfarande listad som regular. Hon blev förövrigt nämnd (well kinda) i 4x01, Brittany trodde ju att Wade var Mercedes
![]()
Även Mike Chang är fortfarande listad som regular.
Damien McGinty tyckte de inte klickade riktigt. Så han blev dissad. De bestämde sig för att satsa på Sam istället.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare