A bear skrev:Fright Night 2011.
Jo fan, det där var inte dumt alls. En remake som nog faktiskt överträffar originalet - lite mindre slapstick, mer faktisk skräck, ingen jävla emovampyr eller försök att bygga upp ett mysterium runt vem den där konstige grannen egentligen är, utan pang på: han är en vampyr, han är ett fullkomligt omänskligt monster, och nu kör vi från det. David Tennant är ju inte dum som konstant aspackad vampyrexpert heller. GIllar.
Rombat skrev:caffeineaddict skrev:Bästa! Casten! Någonsin!
Seconded.
adolvsson skrev:Man kan säga mycket välförtjänt negativt om Steven Spielberg, men en sak är han då fan inte, och det är Brett Ratner.
caffeineaddict skrev: (har Lisbeth en jävla ICA-poster upphängd i sitt kök?! Vem dekorerar väggarna med snabbköpsaffischer?).
sfinx skrev:Aldrig har väl trådens titel passat bättre.
The room. Filmkonstens svar på Vogonsk poesi. På riktigt.
Det faktum att det tog oss en halvtimme att hämta oss, säger en hel del.
sfinx skrev:Aldrig har väl trådens titel passat bättre.
A bear skrev:sfinx skrev:Aldrig har väl trådens titel passat bättre.
Oh hi, Helena. Don't worry about it.
caffeineaddict skrev:A bear skrev:sfinx skrev:Aldrig har väl trådens titel passat bättre.
Oh hi, Helena. Don't worry about it.
Ni vet väl att Wiseau jobbar hårt, på riktigt, för att få göra en 3D-uppkonvertering av den? 2010-talets bioupplevelse?
caffeineaddict skrev:Ni vet väl att Wiseau jobbar hårt, på riktigt, för att få göra en 3D-uppkonvertering av den? 2010-talets bioupplevelse?
AKS skrev:Låter som en kul film! Allt behöver (verkligen) inte vara svartvitt och tjeckiskt för att vara bra underhållning eller ens bra film. Ibland är det vad man behöver. Amanda Seyfried ser awesome ut på affischen!
sjostrand skrev: Men så är jag ju ingen vän av varken darwinism eller kapitalism.
herdware skrev:sjostrand skrev: Men så är jag ju ingen vän av varken darwinism eller kapitalism.
Nä fy för evolutionen! Kan inte alla arter sluta förändra sig och bara vara som de är?!
Jag antar att du egentligen menar socialdarwinism...
sjostrand skrev:herdware skrev:sjostrand skrev: Men så är jag ju ingen vän av varken darwinism eller kapitalism.
Nä fy för evolutionen! Kan inte alla arter sluta förändra sig och bara vara som de är?!
Jag antar att du egentligen menar socialdarwinism...
Ja ja, om vi ska vara så petiga.![]()
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare