noike skrev:Ringer har fått en full säsong visst. Gör säkert någon glad.
AKS skrev:Okej, måste verkligen komma mig för att se den snart. Har sagt det ett tag nu, men jag fortsätter att ladda ner utan att se...
AKS skrev:Lika bra att vänta ut mao. Skönt!
The Ankh skrev:Parks & Recreation. Jag är glad att jag uthärdade s 1 som jag tyckte var stundvis tråkig och platt. Är på s 3 nu och älskar den!
Tob skrev:Del 2 och del 3 av Homeland sedda ikväll. Jag gillar skarpt. Nu när Breaking Bad är slut så har nog detta skenat upp som det bästa av det jag följer för närvarande. Tätt följt av Dexter och Boardwalk empire
noike skrev:The Ankh skrev:Parks & Recreation. Jag är glad att jag uthärdade s 1 som jag tyckte var stundvis tråkig och platt. Är på s 3 nu och älskar den!
Yay!
Matt skrev:Är den dära American horror story X nå bra?
Matt skrev:Är den dära American horror story X nå bra?
A bear skrev:Okej, SÅ usel var den kanske inte. Men när det gäller polisserier har jag en jävligt låg toleranströskel; när man dessutom har en relativt originell grundidé är det fanimig snudd på åtalbart att göra något så där fantasilöst med det.
The Ankh skrev:Jag gillade Grimm-piloten. Har i dag sett 3 avsnitt Hung. Gillar det med.
Är i kapp med Parks & Recreation så nu är vi återigen tillbaka i at ej ha en 20-minuters sitcom att marationkolla. Tips igen tack?
The Ankh skrev:Jag gillade Grimm-piloten. Har i dag sett 3 avsnitt Hung. Gillar det med.
Är i kapp med Parks & Recreation så nu är vi återigen tillbaka i at ej ha en 20-minuters sitcom att marationkolla. Tips igen tack?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare