The Ankh skrev::) Får s'äga det n'r ambulansen kommer och hämtar mig. From my bunk!

Här drar man bara lite homoerotiska associationer och anar inte vad man gör.
The Ankh skrev::) Får s'äga det n'r ambulansen kommer och hämtar mig. From my bunk!
MissKittyFantastico skrev:Nu är det dags igen. Jag verkar snitta ungefär 1000 inlägg om året, för det var ungefär ett år sedan den senaste traditionella bildkavalkaden. Börjar bli ont om bra nya bilder, men några har jag lyckats skrapa fram i alla fall.
Happy 7000 inlägg to me!
He has a charity called 'Random Acts', and what's odd is the logo. The letter 'm' is red and (like the devil) and the halo on it is crooked, which is a symbol for a fallen angel (lucifer was an angel who fell).
Damn! I've been found out! Everything was going so smoothly until this clever little church group blew my cover... http://t.co/KZMCuZz
brat skrev:a) har världens sämsta minne
Glorificus skrev:7x01-02
Det är bra att de inte gjort sig av med några av de riktigt bra skådespelarna som är återkommande karaktärer... Mark Sheppard, Mark Pellegrino och vad-han-nu-heter som spelar Death.Synd bara att de tog död på Balthazar, Sebastian Roché var ju så bra i den rollen!
brat skrev:åååh, den kvartetten borde ha gått ihop och varit en säsongs BigBad. Ungefär som trion i BtVS säsong 6... fast mer kompetenta.
Rombat skrev:Fan, allt de behöver är en ordentlig spökhistoria.
brat skrev:Glory och brat hade för övrigt ett väldigt oGloryochbratigt samtal efter avsnitten. Jag kommenterade Jareds snygghet och Glory kommenterade Jensens snygghet, inte tvärtom. Unheard of!
sfinx skrev:7.03
Amy Pond. Underbart.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare