I will have to agree! Tänkte precis samma sak, inte alls likt honom.Amanja skrev:5.06 Ja, fast jag gillar inte att Dexter är så oförsiktig, det får mig att bli nervös, tänk om plastfoliekillen kommit undan och om den skjutne snubben ringt polisen!
Tvivlar starkt på att Dexter skulle döda henne för att tysta henne eller nåt liknande, han kan ju inte bryta mot koden. Möjligen om Lumen börjar döda oskyldiga, men det känns inte troligt heller.A bear skrev:Jag vidhåller att det är mycket möjligt att det blir Lumen som landar på Dexters bord innan det här är slut.
Så underbart att man äntligen kan börja hata henne ordentligt. Har bara stört mig så jävla dant på den karaktären hela tiden, just för att hon är så jävla tråkig. Men nu var det fixat.A bear skrev:All ev sympati man byggt upp för Güerta for ju ut genom fönstret där. Bitch.
A bear skrev:5.12 Någon annan som vart jävligt nervös när de åkte tillbaka till stan på båten och man insåg att det var tio minuter kvar på avsnittet...?
AKS skrev:A bear skrev:5.12 Någon annan som vart jävligt nervös när de åkte tillbaka till stan på båten och man insåg att det var tio minuter kvar på avsnittet...?
Hehe, vi spekulerade i om en haj skulle ta henne.Den scenen kändes för glad och lycklig för att vara sann.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare