Hair.

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Azumah » tis sep 28, 2004 23:17

Vad coolt :). Ville att min skola skulle göra det, men ingen lyssnade på mig. Men jag hoppas fortfarande
When I want your opinion Spike, I'll......
I'll never want your opinion.
Användarvisningsbild
Azumah
Demon Fodder

Inläggav Eisa » ons sep 29, 2004 11:54

den är ju lite svårsäljd för den större publiken. vi fick göra småändringar för att lärarna skulle gå med på det. men sjukt roligt var det i alla fall=)
fick sjunga dirty...
I used to be normal but it drove me mad.
Användarvisningsbild
Eisa
Zeppo

Inläggav adolvsson » tor dec 06, 2007 13:05

Bild
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav sp1keout » tor dec 06, 2007 17:19

är du full eller!? :)
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav adolvsson » tor dec 06, 2007 18:34

sp1keout skrev:är du full eller!? :)

DU, ja!
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Föregående

Återgå till TV-serier och film