Tinwiel skrev:210
Gud vad irriterad jag blir på Lindsey som tror att man kan slösa hur mycket som helst på ett bröllop. Skärp dig för fan. Men inte första gången hon är sån. Brevläsandescenerna är tråkiga dessutom. Jag spolade förbi.
Brian/Justin-scener (i sängen när de pratar om spänningen med att följa med någon och inte veta vad som ska hända) och Emmet bäst. Ingen protest.
Mikey går omkring och gnäller hela tiden. Jag kan förstå behovet av att gnälla, jag är en gnällspik själv. Men Mikey är verkligen trumpen jämt..
brat skrev:Bara för Tinnie
För övrigt hade Glory roligt igår över hur mycket du och jag påminde om varandra. För att vi både såg om QaF och diggade Adam Lambert. Hehe. Jag tänkte direkt att vi ju båda blir lite till oss över Shane också, men sa inget om det. Man ska inte uppmuntra Glory när hon sätter igång.
Tinwiel skrev:Till brat:
Haha! Äter du riskaka just nu också?(
) Alltså ALLA måste väl bli till sig över Shane, hon är ju bland det hetaste som finns (funnits) på tv! Make me gay, Shane! Jag tror att Glory gillar Shane med.
Ja, jag gillar Adam Lambert, bara att erkänna. Whataya want from me är fantastisk, jag lessnar aldrig och trots att jag eg tycker att skivan är spretig, lite opersonlig bitvis, har uppenbara brister och har för många låtar jag tycker är sådär så har jag lyssnat sönder den totalt. Hade den varit ett kassettband hade det varit bandsallad för längesen. Det är ändå tillräckligt många låtar jag gillar mycket (Broken open är också fantastisk) eller ganska mycket och jag älskar Adams teatraliska röst. Hjärtat ger den ett högre betyg än hjärnan. Jag tycker synd om mina grannar när jag försöker ta den där höga tonen i "Aftermath" gång på gång, trots att jag inte är ens i närheten (det gäller inte bara den låten ska jag säga..). Det behövs fler manliga artister som Adam som försöker göra en bra show och inte bara står och försöker se tuff ut.
Tinwiel skrev:brat: Om du inte redan har hört så gjorde Adam en cover på "Mad world" (han gjorde den i samma stil som Gary Jules) under AI-tiden som sedan gjordes en studioversion av som är grym. Finns på en hub nära dig. Jag tror att de släppte "Sleepwalker" som tredje singel i USA, i alla fall verkade det så vid ett talkshow-framträdande. Konstigt, tråkigaste låten. Jag tänkte först "jaha, de väljer ut en lugn låt till så att han inte ska kunna strutta runt på scenen och.. göra oanständiga saker" (DET framträdandet tyckte jag för övrigt inte var så chockerande, men det var rätt dåligt också. Han kan bättre) men det finns ju bättre lugna låtar på plattan.
Haha. Skönt att få ur mig lite Adam-prat, ingen annan har verkat så intresserad.
Glorificus skrev: Tack för tipset, mads, och kul att se dig!
brat skrev:mads - Du också! Hehe Mickey-temat är valfritt, du kan välja Brian/Justin istället om du vill.
Tinwiel skrev:Oj.. Buffy/Spike, Buffy/Angel, Veronica/Logan, Hanna/Jensen (*host förlåt*host. Det var visst inte på riktigt..). Ähum... nej nu tog det visst stopp. Booth och Brennan? Inte riktigt där uppe dock.. Nej, Brian/Justin är nog på topp med Buffy/Spike för min del.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare