noike skrev:*Amy Acker undantagen.
adolvsson skrev:noike skrev:*Amy Acker undantagen.
Och Rachel Nichols.
Just sayin'.
"Some of the words in the pilot associated with the Visitors' agenda are 'hope' and 'change' and 'universal health care,' " one critic noted. "So, was that intentional, or are you just freakishly prescient?"
"Freakishly prescient," replied executive producer Scott Peters, though not blithely -- not with any real zippiness. Many in the room did not seem to buy it, except maybe "V" heroine Elizabeth Mitchell, who responded, "Wow!" as if it was the first she was hearing about this.
adolvsson skrev:The Ankh skrev:Finns tråd för V 2009 eller ska man prata om den i gamla V-tråden eller kan man göra det här?
Den har visserligen pratats om här, men jag tycker gott vi (och med "vi" menar jag "ni som fortfarande tittar, för jag la ner efter första avsnittet") kan ta det i gamla V-tråden. Samlat och enhetligt och så vidare.
The Ankh skrev:adolvsson skrev:The Ankh skrev:Finns tråd för V 2009 eller ska man prata om den i gamla V-tråden eller kan man göra det här?
Den har visserligen pratats om här, men jag tycker gott vi (och med "vi" menar jag "ni som fortfarande tittar, för jag la ner efter första avsnittet") kan ta det i gamla V-tråden. Samlat och enhetligt och så vidare.
Ok. Jag o Tobias såg de 4 i går. Vi gillar och är positiva framåt. Förutom att de äter alldeles för lite råttor hittills. Inte en endaste enda änDe e dumt. Och mina minnen från när jag såg gamla V som barn vill hitta vem som är vem!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare