True dat. Very true.brat skrev:5x07 Och ändå... bättre än gud/djävulen/änglar/demoner-avsnitt.
HeY skrev:Fick jag fel intryck? Är avsnittet... bra?
MissKittyFantastico skrev:Ha! Kollade på den nya Supernatural-kalendern och nu finns det en Dean-variant och en Sam-variant förutom den vanliga på dem båda. Störigt att man bara kan se framsidan.
HeY skrev:Kanske var jag inte på rätt humör för att se/höra ngt sådant [löjligt] men jag har fortfarande inte sett det.
Rombat skrev:5.10
Same old story. Same old episode.
MissKittyFantastico skrev:Jag gillade det här avsnittet. Inte det bästa jag sett , men bättre än de senaste i alla fall. Det gjorde att jag nog vill fortsätta titta efter juluppehållet vilket jag inte ville efter förra veckans avsnitt.
MissKittyFantastico skrev:För att serien ska överleva så behövs nog en hög vanliga tittare också. Verkar som om de tagit ekonomiskt okloka beslut i sitt författarskap där i skrivarrummet. Vet man om de tänkt göra en säsong till eller om det här verkligen är sista säsongen? I så fall så kanske Kripke känner att de ska köra så det ryker tills serien verkligen är slutkörd. Ha fritt spelrum för alla dumma idéer de kan komma på.
Vampire Diaries - 3.72 million
America's Next Top Model - 3.68 million
Supernatural - 2.74 million (pre-empted in Miami)
One Tree Hill - 2.63 million
Gossip Girl - 2.24 million
90210 - 2.10 million
Melrose Place - 1.56 million
Sympathy for the Devil - 3.39 million
Good God, Y'all - 2.78 million
Free To Be You and Me - 2.66 million
The End - 2.59 million
Fallen Idols - 2.47 million
I Believe the Children Are Our Future - 2.58 million
The Curious Case of Dean Winchester - 2.92 million
Changing Channels - 2.65 million
The Real Ghostbusters - 2.68 million (pre-empted in San Francisco)
Samantha Ferris skrev:The shout out to Kim Manners was an idea from one of the Camera guys, Brad. He came up to me quietly on the down low before we shot that piece where i say goodbye to Dean and said, "hey, when you turn around to say "don't miss" try one where you say "kick it in the ass" ". The line was just supposed to be "....and Dean, don't miss". We did both. They put both in. It was a bittersweet moment for the cast and crew. Robin the props gal cried......Kim is/was and will always be a very loved and missed man. Especially on that set.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare