sfinx skrev:SGU 1.08
Första djungeln och folk dör som flugor. Ska bli spännande att se hur de löser allt, tidresande brukar kunna rädda de flesta karaktärer, och Chloe som död tror jag inte på ännu, me serien har ju faktiskt överraskat förut.
adolvsson skrev:sfinx skrev:SGU 1.08
Första djungeln och folk dör som flugor. Ska bli spännande att se hur de löser allt, tidresande brukar kunna rädda de flesta karaktärer, och Chloe som död tror jag inte på ännu, me serien har ju faktiskt överraskat förut.
Egentligen tror jag inte heller att Chloe kommer dö, scenen kändes ändå och det är något kreatörerna är värda all respekt för. Det hjälper förstås också till att de tidigare visat sig inte vara rädda för att döda karaktärer) Att göra spänning av saker med emellanåt väntad utgång är det ta mig tusan inte alla som klarar.
Bra skit, helt enkelt.
sfinx skrev:Merlin. 2.09
WTF! Sen när började jag gråta av Merlin? Fast det var ju så sorgligt, och han som spelar kan visa att han kan spela betydligt mer nu i den tyngre andra säsongen. Nu skäms jag lite över mig själv och blev lite deppig. Hoppas Supernatural har en skojigt avsnitt för det är nästa mål.
MissKittyFantastico skrev:sfinx skrev:Merlin. 2.09
WTF! Sen när började jag gråta av Merlin? Fast det var ju så sorgligt, och han som spelar kan visa att han kan spela betydligt mer nu i den tyngre andra säsongen. Nu skäms jag lite över mig själv och blev lite deppig. Hoppas Supernatural har en skojigt avsnitt för det är nästa mål.
Oh-oh!
HeY skrev:Jag gillar Vampire Diaries, och jag håller inte med om att den är humorbefriad. Jag skrattar massor, framför allt när Damon är med. Sedan att det inte är någon ny Buffy är ju självklart, men overall tycker jag att Dawson's Creek skaparen har gjort något vettigt med serien sedan sin aningen Twilight-skadade pilot (som jag vill beskylla mer på CW än på Williamson).
Om du är för gammal för serien vet jag inte - oftast tycker jag inte om att sätta åldergräns på serier - men jag tror inte att du kommer gilla den mer efter de 4 avsnitt du har kvar. Kanske att du skulle fastna mer för karaktärerna?
The Ankh skrev:Finns tråd för V 2009 eller ska man prata om den i gamla V-tråden eller kan man göra det här?
Nån som tittar? nån som konkluderat vem som 'r vem i jämförelse met de gamla karaktärerna?
The Ankh skrev:Finns tråd för V 2009 eller ska man prata om den i gamla V-tråden eller kan man göra det här?
Tob skrev:Serien har inte fått något direkt bra mottagande på BF. Jag har sett de 4 som har visats, det är inget speciellt med serien egentligen, men helt klart engagerande. Jag hoppas den skall hitta sin form.
adolvsson skrev:(och med "vi" menar jag "ni som fortfarande tittar, för jag la ner efter första avsnittet")
HippieSpellan skrev:The Forgotten? verkar inte så hett men kanske är bättre än vad det ser ut?
adolvsson skrev:HippieSpellan skrev:The Forgotten? verkar inte så hett men kanske är bättre än vad det ser ut?
Det tycker jag. Jag gillar rätt skarpt. Det är förstås ännu en procedural men jag tycker den har något litet extra. Plus Christian Slater. Man kan komma en lång väg med Christian Slater.
adolvsson skrev:HippieSpellan skrev:The Forgotten? verkar inte så hett men kanske är bättre än vad det ser ut?
Det tycker jag. Jag gillar rätt skarpt. Det är förstås ännu en procedural men jag tycker den har något litet extra. Plus Christian Slater. Man kan komma en lång väg med Christian Slater.
gaspode skrev:HippieSpellan skrev:du gillar office martin, räknas inte
synd, för jag tänkte säga att jag gillar dig, men det räknas ändå inte då.
gaspode skrev:HippieSpellan skrev:du gillar office martin, räknas inte
synd, för jag tänkte säga att jag gillar dig, men det räknas ändå inte då.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare