AKS skrev:2.06: Är det inte samma skådespelare som i inbördeskrigsscenerna? Då han hamnar hos den där "änkan" som erbjuder att ha sex med honom och sen biter honom...?
HeY skrev:adolvsson skrev:lilith skrev: (spoiler 2.07) Så. Vilken övernaturlig kraft har den fulle polisen (jag vill kalla honom landsfiskalen)???
Så långt tänkte inte jag! Jag trodde bara han kom dit för sent för att Maryann skulle få grepp om honom. Kanske ändå inte då'rå. Nu satte du allt griller i huvudet på mig (och jag är helt för att kalla honom landsfiskalen, han känns som en sådan, nu när du säger det).
Jag såg det inte heller som om han skulle vara övernaturlig. Snarare att han kom in och inte han påverkas innan han råkade avfyra sin pistol, vilket ju fick Sam att rymma och Maryann att springa efter honom - därmed hann han aldrig bli påverkad. Men att han skulle vara övernaturlig är ju helt klart en möjlighet!
lilith skrev:Edit:
(spoiler 2.08) Jo, det var ju en sak jag inte gillade med avsnittet. Jessica blir alltså oskuld igen, eftersom hon läker så bra. What a load of BS.
adolvsson skrev:2x12
Nej, jag kan väl hålla med om att det inte var säsongsbästa, men jävligt bra likväl och en massa att älska, älska
Matt skrev:Så jävla bra! BäsT! Hatar att det är säsongsupphåll. Hatar.
Älskar blod. True blood. Loves it.
Älskar't
lilith skrev:Men jag antar att ni har koll och 2.12 var säsongsavslutningen. Eller?
adolvsson skrev:lilith skrev:Men jag antar att ni har koll och 2.12 var säsongsavslutningen. Eller?
Nummer 12 av avslutet, ja. Vad Kill Bill är, om någonting annat än ett taskigt bus av någon användare, är jag inte man nog att finna någonstans.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare