adolvsson skrev:Jag såg bara dom två-tre första eller så avsnitten. Även om det aldrig blev fantastiskt, blev det bättre?
The Buffster skrev:Det jag uppskattade med dom första avsnitten var nog det jag uppskattade genom hela säsongen. Alltså Lee Pace, humorn och det där sockersöta. Men seriens stora problem, att arcen, i den mån det finns en sådan, inte är så engagerande, fanns kvar. Vilket alltså gör att jag aldrig längtar till nästa avsnitt.
gaspode skrev:De har lagt in lite mer arcighet också.
Tinder skrev:Oj vad jag skulle vilja älska denna serie men tyvärr gör jag inte det. Vet inte vad det är, upplägget och den stil man valt att göra den på är nått som normalt borde få mig att falla platt. Men jag lyckas aldrig bli engagerad, sagostämningen till trotts kommer jag på mig själv att hela tiden börja pyssla med annat när jag ser avsnitten. Ogillar ingen av karaktärerna men samtidigt kan jag inte säga att jag heller är jätteförtjust i någon av dem heller.
Har svårt att säga vad som ska ändras för att väcka mitt intresse men om inget händer snart kommer jag nog börja glömma att ta hem serien...
Jodokast skrev:Själv är jag förvånad att de gjorde en ytterligare säsong av denna och jag kan bli lite trött på alla som säger att de vill "gilla" en serie trots att den inte håller.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare