An elegant weapon, from a more civilized age.
Where did you get that disguise on such short notice?
mad props..
you sure about that.. bones..?
I happen to be very self sufficient.
Great, now nobody's staying? hello?
gaspode skrev:4x15:härligt avsnitt.
An elegant weapon, from a more civilized age.Where did you get that disguise on such short notice?mad props..you sure about that.. bones..?
och jag älskar också deppiga killen lite.I happen to be very self sufficient.
Booth
Great, now nobody's staying? hello?
Bones är en härlig serie!
gaspode skrev:4x25 gillade jag verkligen. de är så fina nu, bones och booth.
HartHanson: For clarity: BONES has not had an official "pick up" but we are part of the broadcast schedule. In this case, "pick up" is a business term
makane skrev:4.26På "det andra forumet" är Bones säsongsfinal sågat vid fotknölarna och här är ni rätt optimistiska. Härligt.Själv ligger jag någonstans mittemellan, ganska skoj att se alla spela andra roller, underbart att få se Zack igen, men drömavsnitt känns alltid rätt meningslösa, och den sista "vem är du?" blev bara för mycket.
gaspode skrev:makane skrev:4.26På "det andra forumet" är Bones säsongsfinal sågat vid fotknölarna och här är ni rätt optimistiska. Härligt.Själv ligger jag någonstans mittemellan, ganska skoj att se alla spela andra roller, underbart att få se Zack igen, men drömavsnitt känns alltid rätt meningslösa, och den sista "vem är du?" blev bara för mycket.
makane! hej! det finns inga andra forum.
och jag är väl ungefär där du är. woo över vissa saker, men inte woo i betyg, och definitivt inte woo över att det var säsongsfinal.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare