av Spuffy » tor feb 19, 2009 20:43
Top Chef 5.13. Noooooooooooooooooooooooo! Såhär tycker jag: Jag tyckte mest om Jamie, men hon åkte ju ut. Jag trodde jag då skulle heja på Stefan men sen kom Fabio och stal mitt hjärta. Jag har fått intrycket att Stefan är en av de bästa kockarna i Top Chefs historia, men Fabio har charmen och hjärtat medan Stefan har sin dryghet som han gömmer sig bakom. Så kommer det här avsnittet och en chans för Jamie att komma tillbaka men det gör hon inte, istället tar Jeff det vilket är ok så länge inte Leah får chansen. Hade det inte varit så att Jeff var tvungen att vinna hade både Stefan och Fabio åkt ut, så det är glad över även om jag gillade Jeff mer nu än vad jag minns att jag gjorde tidigare. Men nähä. Fabio ryker. Jag hade helst sett att Hoesa åkt ut, men vem som helst istället för Fabio. Jag borde inte heja på någon iom att det verkar som att de jag hejar på är de åker ut, men jag tror jag hejar på Carla nu, knasigt nog. Jag ogillade henne skitmycket förut men nu har hon verkligen gjort bra ifrån sig. Jag tycker dock Stefan är bäst och jag tror han vinner. Jävla skit, Jamie + Fabio, kom tillbaka!!!