A bear skrev:Bad Horse-kören överraskar Felicia Day.
Hehe, kul.
Dr Horrible skrev:Fm Db Fm
This appeared as a moral dilemma, 'cause at first
Db Bbm
it was weird though I swore to eliminate the worst
Db Bbm
of the plague that devoured humanity. It's true
Eb Db
I was vague on the how, so how can it be that you
Ab
have shown me the light?
Les Mis skrev:Fm Bbm/F
At the end of the day you're another day older
Fm Bb/F
And that's all you can say for the life of the poor
Ab Eb/G
It's a struggle, it's a war
Ab Eb/G
And there's nothing that anyone's giving
Fm C7 Db
One more day standing about, what is it for?
Fsus4
One day less to be living.
Nyx skrev:(Björn jag vet vad din signatur betyder. Should I be afraid? )
A bear skrev:Nyx skrev:(Björn jag vet vad din signatur betyder. Should I be afraid? )
Bara om det innebär att du inte sett The Middleman.![]()
Tam skrev:Men gillar Joss verkligen Les Misérables? Re: AtS 5.15.
Nyx skrev:Tam skrev:Men gillar Joss verkligen Les Misérables? Re: AtS 5.15.
Är Spikes åsikter Joss åsikter? Farligt att dra såna slutsatser...
Tam skrev:Nyx skrev:Tam skrev:Men gillar Joss verkligen Les Misérables? Re: AtS 5.15.
Är Spikes åsikter Joss åsikter? Farligt att dra såna slutsatser...
Kommentarspår. "I'm not usually that snarky. I don't usually like dis things. Les Mis went down, what can I say?" Ok. "Went." Han rådiggade den säkert först.
ComiCon skrev:What are everybody's favorite musicals on the panel? They all get excited and start answering. You can tell that their picks all influenced Dr. Horrible. They include: Into the Woods, Sweeney Todd (Whedon), Little Shop of Horrors (Fillion), South Park, Singing in the Rain (Whedon), Les Miserables, Rent (Harris).
Tam skrev:Musiken är väl i och för sig till stor del Zach Whedons, och han kan ju var en Les Mis-buff! Keep the homage dream alive!
Garim skrev:Tam skrev:Musiken är väl i och för sig till stor del Zach Whedons, och han kan ju var en Les Mis-buff! Keep the homage dream alive!
Jed's faktiskt. Zach skriver för tv-avsnitt, Jed är musiker.
Nyx skrev:Dvd:n är visst Amazon exclusive.Jag vill att vi ska kunna ta in den (vi=sfbok) men det är bara Amazon US som får den. Då måste man tydligen handla därifrån och säkert betala tull och tjafs. Gorrammit!
Nyx skrev:Dvd:n är visst Amazon exclusive.Jag vill att vi ska kunna ta in den (vi=sfbok) men det är bara Amazon US som får den. Då måste man tydligen handla därifrån och säkert betala tull och tjafs. Gorrammit!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare