Glorificus skrev:De fick tydligen se de tio första minuterna av s4 också, så det lär finnas en hel del spoilers ute.
brat skrev:Glorificus skrev:De fick tydligen se de tio första minuterna av s4 också, så det lär finnas en hel del spoilers ute.
What's your point? Jag är spoilerfri och stolt!
brat skrev:"A traaain!" Bahahah
Glorificus skrev:brat skrev:Glorificus skrev:De fick tydligen se de tio första minuterna av s4 också, så det lär finnas en hel del spoilers ute.
What's your point? Jag är spoilerfri och stolt!
Stolt schmolt. Du kan väl inte ha lyckats hålla dig helt och hållet spoilerfri efter att ha sett ComicCon-panelen? Du vet säkert halva den spoiler jag vet. Så egentligen borde jag kunna säga den till dig. Fast jag råkade spoila mig med en sak till också.
madskellig skrev:Jag hann inte se, doh! Ja,ja... den lär ju dyka upp igen
chanda skrev:Supernatural kommer att bytta kannal.Kannal 5 kommer att visa säsong 3 september den 7
21.55.Var orolig att dom inte inte skulle visa säsong 3 alls.
The Ankh skrev:10 minuter in i piloten
WTF? Allvar? Är det det som e grejen? Att de jagar spöken? Jag trodde de skulle ha superkrafter! Hoppas jag har fel... Folk utan superkrafter är så.... mundana
The Ankh skrev:JJared-Dean. Och Jensen-Dean var ju kul att se sen Smallville.
Jo, det var okej. sist såg jag visst bara de första tio minuterna. Nu såg jag hela!The Ankh skrev:Haha roligt! Vad tyckte du?
HeY skrev:Jag skulle vilja påstå att serien får mer hjärta senare.
adolvsson skrev:HeY skrev:Jag skulle vilja påstå att serien får mer hjärta senare.
Plus, senare blir den dessutom bra
Rombat skrev:Väldigt chockerande. Jag såg första avsnittet nu. Satan, det var ju grymt ju.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare