Realityserier (Survivor, American Idol m.fl.)

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav AKS » fre jul 18, 2008 1:11

SYTYCD topp 10 dansar:

Killarna rockar mina sockar! Tjejerna är dock meh. De enda tjejer jag gillar är Chelsie och Katee. Courtney är okej. Comfort och Kherrington has got to leave. Now please.

Killarna är dock alla härliga, men Gev är det svaga kortet. Jag gissa på att Kherrington och Gev åker ut imorgon. Synd att inte två tjejer kan ryka... :(
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav sfinx » fre jul 18, 2008 3:18

The choir! The choir! Varför finns det inte så jag kan få tag på det på nätet. Uppmuntringsteve, jag vill ha! :?

För övrigt slötittar jag på de här serierna då och då:
Hells kitchen, Den elake kocken(fast nu verkar det inte gå?), Modeprogrammet-början och slutet så jag får se uppdraget och se resultatet, amerikanska Idol(fast jösses vilken trist omgång), och något mer från och till.
"funny, and clever, and gorgeous, and sexy. Or Scottish, which is the quick way of saying it"
Moffat har en skotsk agenda...

"...Alla tycker ju om Schweizernöt."
Maria

Du, Doctor Who, du ska bara SCHHH!
Rombat.
Användarvisningsbild
sfinx
Plysch!

Inläggav AKS » fre jul 18, 2008 11:16

SYTYCD topp 10 blir topp 8:

Well, jag hade rätt i min gissning. Gev och Kherington får inte tävla vidare. Men som sagt: Comfort borde ha åkt i stället för Gev, men det funkar ju inte riktigt så...

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » lör jul 19, 2008 1:06

Project Runway 5.01: Lika bra som vanligt, men naturligtvis blir det bättre sen då man sett fler kreationer och får "riktiga" favoriter. En stark inledning (underhållningsmässigt om än inte kreationsmässigt) tycker jag dock. Jag brydde mig inte så mycket om att de återanvände en bra idé, men fan alltså vad tråkiga hälften av dem var med sina jävla table cloths. Verkligen?

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » lör jul 19, 2008 1:23

Nej, jag tror att jag måste läsa under SYTYCD-spoilern, jag blir galen annars. Galen, I tell u!
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » lör jul 19, 2008 1:25

Stå emot, Tinwiel!!! :)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav gaspode » lör jul 19, 2008 1:27

don't do it!
crazy=fun!
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav Tinwiel » lör jul 19, 2008 1:32

Jag kollade... :oops: ... och jag är lite putt över att Kherrington åkte. Hon var ju så bra i början. Comfort måste ha gjort himla bra ifrån sig för att inte åka ut alltså. Jaja, jag får väl se själv sen... hmf.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » lör jul 19, 2008 1:35

Kommentar till de två personerna du skriver om Tinwiel: Det var inte så att Comfort var bra utan att Kherington var "dålig" i veckans avsnitt. Jag gissade på att hon skulle åka ut som sagt. Hade dock hellre sett att Comfort åkte ut ändå, överlag är hon så, så sämst av de som utgjorde topp 10.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » lör jul 19, 2008 1:44

Ja, hon måste verkligen har varit dålig för att vara sämre än Comfort. Men hon ägde ju i början, jag fattar inte vad som hände. Förra veckan så verkade hon ju också ha tappat stinget. Couldn't take the pressure? Inte så konstigt. Men hon är en bättre dansare än Comfort...
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » lör jul 19, 2008 1:45

Jag håller helt och hållet med om det sista du skrev!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » tor jul 24, 2008 18:04

Vart fan är SYTYCD?! Jag som sett fram emot att se det ikväll... :(

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav AKS » fre jul 25, 2008 9:16

Inget SYTYCD än... Är detta ett fruktansvärt practical joke? Nu kommer jag ju inte att få se förrän nästa vecka! :(

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav carre » tis jul 29, 2008 16:02

SYTYCD s04e19
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
WILL!!!!1!!! vad är det för FEL på amerika?!?! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :angry: :angry: :angry: :cry: :| :?: :?: :angry:
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav AKS » ons jul 30, 2008 1:16

SYTYCD s04e19: Jag måste få säga att det är så jämnt just nu att det hade smärtat mig vem som än åkt av grabbarna. Comfort borde dock ha åkt för flera veckor sen så good riddance.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav carre » ons jul 30, 2008 10:13

allvarligt? mark är ju skitkass, han har inte tekniken och ärligt talat tycker jag varken hans framträdanden eller solon har varit bra sen första veckorna. nej, fyfan för honom!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav AKS » ons jul 30, 2008 12:38

Jag gillar honom jättemycket. Möjligen är det nån sorts överbliven känsla efter Bleeding Love-framträdandet som är ett av mina favoriter i SYTYCD nånsin. Jag är mer underhållen av honom än av Will t ex, även om jag tycker att Will är tekniskt överlägsen. Men han (Will) var ändå ingen Danny vare sig då det gäller teknik eller nåt annat så i detta läge bryr jag mig inte vem som åkte.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav carre » ons jul 30, 2008 12:53

hmm.. jag tycker will dansar så fantastiskt vackert att det nästan gör ont. ok, han är ingen Danny (men vem är det?!) men när han gjorde den moderna pas de deux var han helt magnifik. hela den här säsongen har varit lägre kvalitet än tidigare, se bara den där jävla street-latin dansaren, varför fick hon vara med över huvud taget?
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav AKS » ons jul 30, 2008 13:08

Haha! Håller totalt med dig om den jävla bruden. Vad fan var det liksom? Hon kunde ju inte ens dansa sin egen dans då det kom till kritan, men tydligen passar man in i topp 20 bara man kan skaka rumpan... Nej, det var antagligen den sämsta dansaren i en topp 20 i SYTYCD hittills!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » ons jul 30, 2008 20:02

419
Ok.. jag är förvirrad.

Jag trodde att Will och Twitch var säkra, men så är det just dom två som blir i bottom two. Va? Jag håller med er om att Mark har personlighet, och de två senaste danserna kan han inte klandras för, han dansade ju med Comfort... Han den andra mörke killen, inte Twitch, Mark eller Will, är väldigt charmig i intervjuer och så men jag tycker inte att han har gjort bättre ifrån sig i danserna. Han försöker men det ser ofta klumpigt och halvdant ut, inte som när Twitch eller Will dansar. Så visst, Will kanske inte hade visat så mycket personlighet (kom ni ihåg att Danny fick samma kritik förra året? Nu tycker ju jag att Danny var mer intressant som person och dansare, men ändå.. ) I vilket fall som helst så borde inte Will ha åkt nu. Jaja. Att Comfort åkte var bra, hon fixade ju bara hiphopdanser, resten var hon inte alls bra på, det är helt sjukt att hon klarat sig så länge. Chelsie och Katee äger, och Courtney blir bara bättre och bättre, hennes solo ägde. Jag börjar nästan väga åt att det kan bli en tjej som tar hem det igen. Om inte Twitch gör det. För har Chelsie och Katee gjort nånting dåligt i tävlingen?
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tinwiel » lör aug 02, 2008 20:19

420. Det här programmet var sjukt bra. Vilka dansnummer!
Jag ÄLSKADE alla nummer, framförallt Marc och Courtneys och Katee och Joshua. Chelsie och Twitch var grymma också, men där var det mest Chelsie som lyste, och numrena i sig, koreografin osv, var inte lika minnesvärda som de två första parens, (contemporary! eldig paso doble! den där kinkydansen med Marc och Courtney! Vackra valsen!) så dom tappade lite på det. Äh, jag är galen, hiphopnumret var galet bra det med, och Chelsies höfter i mambon var... ja. Ni fattar. Det där hoppet som Katee gjorde, där hon landade i spagat/split, vad nu heter, på Joshuas armar. Jag tappade hakan. Jag måste nog ändra mig om Joshua också. Han var jättebra.

Jag tror jag håller på Katee som vinnare. Men... äh, jag vet inte. Alla tjejer är grymma, killarna också, men de här tre tjejerna har överlag hållit högre klass. Men ändå... Joshua och Marc var helt fantastiska i sina nummer i det här avsnittet också.. crazy!

Nu result show..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tinwiel » lör aug 02, 2008 22:29

421
Äsch, så tråkigt... jag ville inte att nån skulle åka ut. :( Marc var bra när han hade en bra partner, men då var han ofta riktigt bra, mer för hans skådistalanger än hans dans. Och Chelsie med den utstrålningen... jaja. Alla borde fått vara i final! Jaja, jag vet inte vilka andra som skulle åkt ut, det var väldigt jämt.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Catfight » ons aug 06, 2008 12:40

Första "riktiga" avsnittet av SYTYCD gick igår... jag hara bara en sak att säga.

MIA MICHAELS ÄR EN GUDINNA

Jag grät efter hennes nummer...
Killing pigs is just so wrong! And also hard.

http://catfight.blogg.se/

http://www.myspace.com/svepunk
Användarvisningsbild
Catfight
english is fun!

Inläggav AKS » ons aug 06, 2008 12:55

Jepp, hon är bra! :)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav carre » ons aug 06, 2008 13:38

förstår bara inte deras jävla besatthet av celine dion. jag blir galen!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Tinwiel » ons aug 06, 2008 15:48

Haha, ja det har spelats många Celine Dion-låtar i SYTYCD...

Och jag älskar också Mia Michaels. ÄLSKAR!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » lör aug 09, 2008 9:43

Snyft! Inget sista avsnitt än (SYTYCD)!! Jag är så rädd för att råka bli spoilad. Ju längre tiden går desto större risk för till slut glömmer jag väl bort mig och går in på nån av TV-sidorna jag brukar läsa. GAH! :(

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » lör aug 09, 2008 13:14

Ja det är ett aber. Varför dröjer det så länge nu, jag fattar inte. Giiiieeef plix. Jag kommer ihåg den där gången jag blev spoilad av ANTM-vinnnaren genom att gå in på nån nöjessida. Hmf.

just ja.. nu kom jag på att det finns nya Project Runway-avsnitt att ladda hem, jag har ju inte sett nåt av den nya säsongen..
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav carre » lör aug 09, 2008 16:53

I NEEDS SYTYCD! jag måste se battlet som ska va ju!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav AKS » lör aug 09, 2008 20:24

Nu har den kommit! (Till BitMe i alla fall, men då är den snart ute på andra ställen också.)

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film