HeY skrev:sp1keout: finns på buffyhubben, noam har alla säsonger tror jag.
HeY skrev:Har du inte DC i japan?
The Ankh skrev:518Vem tror ni Lucas ringde. Jag tror det var Lindsey. Eller Brooke. Och Brokke måste säga nej. Usch. Jag tycker så synd om Peyton
Tob skrev:The Ankh skrev:518Vem tror ni Lucas ringde. Jag tror det var Lindsey. Eller Brooke. Och Brokke måste säga nej. Usch. Jag tycker så synd om Peyton
Jag befarar Lindsey, men Brooke, det känns väl helt taget ur luften? Jag låtsas att det är Peyton ända tills det är motbevisat.
The Ankh skrev:Tob skrev:The Ankh skrev:518Vem tror ni Lucas ringde. Jag tror det var Lindsey. Eller Brooke. Och Brokke måste säga nej. Usch. Jag tycker så synd om Peyton
Jag befarar Lindsey, men Brooke, det känns väl helt taget ur luften? Jag låtsas att det är Peyton ända tills det är motbevisat.
Ja.. Det är ju allt man vill. KOmmer hon säga ja då undrar man. åååh! Säsongsuppehåll! DAMNIT!!!
Tob skrev:The Ankh skrev:Tob skrev:The Ankh skrev:518Vem tror ni Lucas ringde. Jag tror det var Lindsey. Eller Brooke. Och Brokke måste säga nej. Usch. Jag tycker så synd om Peyton
Ja.. Det är ju allt man vill. KOmmer hon säga ja då undrar man. åååh! Säsongsuppehåll! DAMNIT!!!
I min lilla naiva värld så kan du ge dig på att hon säger ja.
makane skrev:Tob skrev:The Ankh skrev:Tob skrev:The Ankh skrev:518Vem tror ni Lucas ringde. Jag tror det var Lindsey. Eller Brooke. Och Brokke måste säga nej. Usch. Jag tycker så synd om Peyton
I min lilla naiva värld så kan du ge dig på att hon säger ja.
Klart som tusan hon säger ja. Hon sa ju att det var hennes dröm att hon sade ja när han friade, så gör han det igen så kan ni ge er på att hon svarar ja.Frågan är bara om det är hon han ringer. Hoppas, hoppas, hoppas. Brooke vore sjukt konstigt och VERKLIGEN taget ur luften. De är fina och söta vänner, men ett giftermål? Nej Lindsey eller Peyton... jag tror och hoppas på Peyton.
LWes skrev:Men det värsta i säsongen måste vara att Owen bara försvann som han gjorde. Dom spenderade flera avsnitt på att introducera honom och sen att han och Brooke blev tillsammans och jag gillade honom verkligen, han var jättebra, och sen kom var han helt plötsligt borta, och det sista man hörde från honom var när hans kompis kom och sa till Brooke att han blev lite rädd när hon ville bli mamma. Det känns som att det inte var någonting dom planerat med den karaktären, jag skulle gissa att dom inte gillade honom av någon anledning och skrev ut honom eller att skådespelaren inte ville mer. För dom kan ju inte ha gjort så där med flit, dom kan ju inte vara nöjda med hur det blev. Synd i alla fall för han var schyst.
makane skrev:LWes skrev:Men det värsta i säsongen måste vara att Owen bara försvann som han gjorde. Dom spenderade flera avsnitt på att introducera honom och sen att han och Brooke blev tillsammans och jag gillade honom verkligen, han var jättebra, och sen kom var han helt plötsligt borta, och det sista man hörde från honom var när hans kompis kom och sa till Brooke att han blev lite rädd när hon ville bli mamma. Det känns som att det inte var någonting dom planerat med den karaktären, jag skulle gissa att dom inte gillade honom av någon anledning och skrev ut honom eller att skådespelaren inte ville mer. För dom kan ju inte ha gjort så där med flit, dom kan ju inte vara nöjda med hur det blev. Synd i alla fall för han var schyst.
Jag har för mig att jag läst att skådisen inte kunde/ville vara med efter strejken... Fast jag kan ha blandat ihop det, för jag har ingen källa att hänvisa till. Men det var nog absolut inte tanken när de introducerade honom.
The Buffster skrev:Åh, jag hade glömt. Nytt OTH! Precis vad jag behövde idag.
eynosh skrev:Bara jag som tyckte att det här avsnittet var helt värdelöst? Helt intetsägande, ingen bra grund för senare avsnitt, tråkiga plotar och.. ingenting. Det här påminde mig om våra bästa år.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare