brat skrev:Jag en en svag känsla av att jag borde sova om jag ska orka upp 7.
brat skrev:...för övrigt måste jag påstå att den här tråden är väldigt död...
Ask Ausiello skrev:Question: What's Gale Harold up to in the Desperate Housewives premiere? -- Kristy
Ausiello: Pretty much the same thing he was up to in every episode of Queer as Folk: He's naked and having sex.
mrkinneyitsyou skrev:usch, har ni hört att gale varit med om en motorcykelolycka? igår tydligen. vet inte så mycket om det, men verkar ganska så allvarligt tydligen. var visst en axelskada och en huvudskada, han vårdas på en intensivvårdsavdelning för närvarande.
brat skrev:Oj, läskigt.![]()
Och ändå, nu när det verkar sluta bra, roligt att se Ai tillbaka i QaF-tråden.
brat skrev:I övrigt är jag just nu väldigt sugen på att se om hela serien. Har bara inte tid.Men OM jag gör det så kommer jag att kommentera något i varje avsnitt och då blir det liv i den här tråden igen.
brat skrev:Äntligen hemma!
Livet med Queer as Folk (baserat på min låååånga erfarenhet)
Efter mina 8 avsnitt på 16 timmar klev jag igår ut ur min lägenhet för att möta mina vänner. Den friska luften, motionen och ljudet från mina kompisars röster gjorde rätt snabbt att jag kände av yrsel, kramp och lite huvudvärk. Detta är resultatet av att sitta vid datorn och se QaF för intensivt. Och allt jag kunde tänka var: Jag vill tillbaka! Tillbaka in i beroendets tillfredsställande bubbla. För sanningen är att de fysiska åkommor jag upplever efter att ha sett "för mycket" (diskutabelt) QaF inte är något jämfört med åkommorna då jag sett för lite. Rätt snabbt igår kväll upptäckte jag en oförmåga att koncentrera mig, en allmän förvirring, svårt att andas och ojämna hjärtslag. (Dessutom en del hallucinationer då jag fick Orlando Bloom att se ut som både Brian och Mikey...)
Just nu känner jag mig bitter att inte Glory invigde mig tidigare. Det var flera månader sedan hon föll för serien. Ibland när vi pratade på msn sa hon saker som: "Nu skickar Ai fler QaF avsnitt. Det är så bra, man vill bara se mer." Ibland kunde hon säga: "Du borde se det någon gång." Är det någon som tycker att det är tillräckligt? För en så bra serie som Queer as Folk ska man säga: "Det är SÅ BRA!! Du MÅSTE se det! NUUUUU!" Fast när jag tänker närmare på saken är jag tacksam att hon inte tryckte på mer för då hade jag garanterat sett hela serien redan och nu har jag så underbart mycket kvar! Glädje!
Ett problem dock. Hur snabbt ska jag se? Min nykläckta besatthet vet inga begränsningar. Men jag vill inte att serien ska ta slut för snabbt. Det är så svårt. Jag vet redan nu att ett stort problem kommer att vara att gå och lägga mig. I fredags blev det väl vid 5, idag befarar jag att det kommer att bli ännu senare... Hjälp mig någon!
Slutligen tänkte jag säga att under det här proportionellt lååånga uppehållet jag haft på ett dygn!!! har jag insett hur mycket jag älskar Brian! Han cirkulerar i min hjärna hela tiden. Förutom honom har jag även haft en del Justin-funderingar. Mmm.. Idag när jag hade lite tid vid datorn (men inte tillgång till avsnitten) roade jag mig med att läsa igenom hela tråden. Svarta fällt i all ära men mina favoritinlägg var de då Ai lagt in supersnygga bilder, både sådana hon gjort själv och sådana som den här ovan. NAJS!
Oavsett vilken takt (snabb, extra snabb eller hysteriskt snabb) jag beslutar att se serien så ska jag nu iaf börja med 1x09!(Som jag har längtat idag!!! Kom på mig själv med att sitta och storle fler gånger bara av tanken att jag snart skulle se QaF och visst kom det ett litet galltjut ur min strupe i överdriven glädje nu när jag klev in genom dörren... crazy...)
brat skrev:Så... jag råkade läsa igenom allt från min första titt av serien
/.../brat skrev:Just nu känner jag mig bitter att inte Glory invigde mig tidigare. Det var flera månader sedan hon föll för serien. Ibland när vi pratade på msn sa hon saker som: "Nu skickar Ai fler QaF avsnitt. Det är så bra, man vill bara se mer." Ibland kunde hon säga: "Du borde se det någon gång." Är det någon som tycker att det är tillräckligt? För en så bra serie som Queer as Folk ska man säga: "Det är SÅ BRA!! Du MÅSTE se det! NUUUUU!" Fast när jag tänker närmare på saken är jag tacksam att hon inte tryckte på mer för då hade jag garanterat sett hela serien redan och nu har jag så underbart mycket kvar! Glädje!
Glorificus skrev:Jag har tänkt lite extra på QaF den senaste tiden när jag försökt få ihop min topp 20-karaktärer-lista. Men jag har svårt att välja en från QaF. Personligen försöker jag väga in både hur väl karaktären är uppbyggd och vem jag har favoritkänslor för. Kanske Mikey, jag älskar Mikey. Men de andra också... Sunshine..! Ja, min favorit är nog nån av de två.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare