wyndham skrev:Såg Three Kings. Mjavars. Tycker om George Clooney. Och det här var ju helt ok. En trea.
Tob skrev:främst från Clooney då.
Rombat skrev:Jag ska ge dig giftiga potatisar!
Nje. Denzel klarar inte av att vara "bad guy".poser skrev:En trea! När Denzel är med är det automatiskt minst en fyra!
poser skrev:noike skrev:Nje. Denzel klarar inte av att vara "bad guy".poser skrev:En trea! När Denzel är med är det automatiskt minst en fyra!
Du klarar inte av det! Denzel klarar allt.
caffeineaddict skrev:poser skrev:En trea! När Denzel är med är det automatiskt minst en fyra!
Dude! The Preacher's Wife?
adolvsson skrev:Nu vill jag bara göra er uppmärksamma på att DVD-rippar av förra årets bästa film, Into the Wild, har hittat ut på marknaden. Nu tror jag visserligen att en av anledningarna till att det var förra årets bästa film, var att den sågs på bio, men för den som inte kan/vill/orkar vänta på ordinarie biopremiär... där har ni det.
Into the Wild![]()
![]()
Rombat skrev:Vad är det för sorgligt med en idiot som går ut i skogen utan någon som helst praktisk kunskap, käkar giftiga potatisar och dör. För att han är uttråkad med sin bortdaltade jävla wasp-uppväxt. Jag satt hela jävla boken och retade mig på den dumme fan. IIIIIIDIIIIOOOOOT!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare