Tinkerbelle skrev:Jag har varit extremt o-nördig på sistone, jag ligger en massa avsnitt efter i Bleach igen... Och så uptäckte jag att Bleach är den enda serien jag följer just nu. Så min fråga är: Vilka nya serier är värda att kolla in? Alltså de som fortfarande är aktiva.
sp1keout skrev:Off, kollar du än eller!?
DET ÄR SICK MANNEN!
herdware skrev:sp1keout skrev:NARUTO!!!!!!!!!11111
Heaven and Earth Bridge - Oh My God.
Så du menar att det är värt och kolla in?
Tinkerbelle skrev:Jag har varit extremt o-nördig på sistone, jag ligger en massa avsnitt efter i Bleach igen... Och så uptäckte jag att Bleach är den enda serien jag följer just nu. Så min fråga är: Vilka nya serier är värda att kolla in? Alltså de som fortfarande är aktiva.
herdware skrev:J-dorama is the new black
Edit: Nu när det är julafton kanske man skulle se Itsudatte My Santa http://en.wikipedia.org/wiki/Itsudatte_My_Santa. Finns på hubben om någon vill se.
sp1keout skrev:herdware skrev:J-dorama is the new black
Edit: Nu när det är julafton kanske man skulle se Itsudatte My Santa http://en.wikipedia.org/wiki/Itsudatte_My_Santa. Finns på hubben om någon vill se.
Såg den för 2 år sedan, just kring jul. Trots att mangan är gjord från skaparen av Love Hina och A.I Love You, så var det en pest att kolla på.
Officiellt den tråkigaste jag sett i anime-väg. Vad tyckte du?
sp1keout skrev:Tinkerbelle skrev:Jag har varit extremt o-nördig på sistone, jag ligger en massa avsnitt efter i Bleach igen... Och så uptäckte jag att Bleach är den enda serien jag följer just nu. Så min fråga är: Vilka nya serier är värda att kolla in? Alltså de som fortfarande är aktiva.
1) J-draman är den nya hypen.
2) Är man tjej så är man ännu mer obligerad (?) till att se på just J-draman, istället för animen.
Har du ex. ens sett NANA - Live Action? Eller GTO? Eller någon annan, baserad på en manga?
sp1keout skrev:herdware, nice. Vad tycker du om att jag laddat ner resterande avsnitt på jättemånga serier som jag slutat kolla på? Bara för att se hur det går? (Eller bara för att ha sett de, kanske?)
sp1keout skrev:Men när jag spelar poker online, så är det tråkigt att vänta om du foldar en hand, eller bara ha någon slags bakgrundsmusik. Då kan man ha de här skitdåliga serierna på. Tänkte jag, och kanske blir de bättre sen
Många som använder lika teknik ^^
Förut var det orka-Gunslinger Girl serien jag försökte ta mig igenNu är det Amaenaide yo!!, den handlar om absolut ingenting. Så den är ännu sämre än GG.
sp1keout skrev:Snart däremot, börjar fjärde säsongen av Major, den älskar jag, mest av alla.
Snart börjar
sp1keout skrev:Jag laddar ner serien GunGrave just nu också, som jag såg 3 avsnitt av för ett år sen typ. En ganska mörk och intressant historia. Den kanske du borde titta på. ^^
herdware skrev:Är du fansubbare
herdware skrev:har massa serier som jag inte sett klart. Typ NHK, Claymore, Kanon, Crying Freeman, Clannad, AMG, osv... men vissa är jag osäker på om jag ens vill se klart...
Illyria skrev:herdware skrev:har massa serier som jag inte sett klart. Typ NHK, Claymore, Kanon, Crying Freeman, Clannad, AMG, osv... men vissa är jag osäker på om jag ens vill se klart...
Men du måste se klart NHK!
Du och fler. Verkar fortfarande bara vara jag som sett den.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare